Jump to content

Var finns police-maverick och news-chopper?


 Share

Recommended Posts

Vet nån var man får tag på en sån typ militärhelikopter? som man kan skjuta med? missiler o sånt där ballt...? :P

På flyguppdragen på flygplatsen i LV sen kör man bara in den i sitt garage vid Weardant meadows8eller vad det nu heter) så sparas den där...

men vet ingen var Newschopper står?? Jag kan bara inte hitta den.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man åker på motorvägen mot flygplatsen i LS åk kollar på höger sida hela tiden så ska man köra förbi ett tag som polishellikoptern står på...

jag såg den där iaf...ni kan jhu testa....

kör upp på motorvägen åk kör mot flyplatsen bara ...

om du startar på motorvägen så att du har LS högsta skyskrapa till höger så är det bara o fortsätta kolla åt höger och köra rakt fram....så ska den nog snart dyka upp....

hoppas ni förstår vad jag menar ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På flyguppdragen på flygplatsen i LV sen kör man bara in den i sitt garage vid Weardant meadows8eller vad det nu heter) så sparas den där...

men vet ingen var Newschopper står?? Jag kan bara inte hitta den.. :'(

Men vilken flygplats? menar du flygskolan där ute på landet? jag har redan klarat den, men jag har inte hittat nån militärhelikopter som man kan skjuta med... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vilken flygplats? menar du flygskolan där ute på landet? jag har redan klarat den, men jag har inte hittat nån militärhelikopter som man kan skjuta med... (:!!!:)

Militär helikoptern kommer upp ibland. Den och en annan helikopter (kommer inte ihåg vad den hette) turas om att dyka upp. På den flygpaltsen norr om militärbasen, där du gör flygskolan.

Redigerad av aiel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...