Jump to content

Var finns police-maverick och news-chopper?


 Share

Recommended Posts

Klara uppdraget Vertical Bird, så får du en Hydra(a.k.a. "militärhelikopter".) Det uppdraget är i slutändan av storyn typ. Efter det uppdraget kan du hitta den i en av dina garage på flygplatsen. :lol:

Hydra är inte det jetflygplanet? Jag tror hon menar Huntern... annars stämmer det att Hydran spawnar vid flygplatsen när man klarat Vertical Bird.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hydra är inte det jetflygplanet? Jag tror hon menar Huntern... annars stämmer det att Hydran spawnar vid flygplatsen när man klarat Vertical Bird.

Aha... Jo jag blandade ihop dom...

Men du kan skjuta med Hydran också. Och den går fortare. Men för att få Huntern måste du fixa allt guld i flygskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha... Jo jag blandade ihop dom...

Men du kan skjuta med Hydran också. Och den går fortare. Men för att få Huntern måste du fixa allt guld i flygskolan.

Men man kan få den genom att gå till flygplattsen i Las Venturas och köra flygrejsen och då väljer man Heli hell och sedan flyger man till flygplattsen i öknen i Verdant Meadows och ställer in det i den stora hangaren mitt emot huset och sedan sparas den där.

Ps.Flygplatsen e LV :D

:D:)-_-:(

post-31-1108141336_thumb.jpg

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...