Jump to content

Hot Design!


Marquis
 Share

Recommended Posts

Nu öppnar portarna till Hot Design (till forumet åtminstone :) )!

Sidan kommer till stor del att handla/inrikta sig på Photoshop och andra bildbehandlingsprogram men även lite på GTA-serien... Nu i börjar så är bara forumte öppet men inom kort också sidan. De medlemmar upp till tio (3-10) på forumet har den äran att bli Super Members på forumet! De som jobbar på forumet just nu är:

Root Admin: Marquis (jag)

Admin: Kubanen

Moderator: Kronik (Scraw)

Hoppas att ni kommer att bli nöjda med sajten och forumet och kommer besöka sidan ofta! ;)

Och länken: Forumet!

Länken finns också i min signatur...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Sirius: Du ska snart bli Super Member! :P

@ Sirius igen: Hattrick infon är inte alls fel... :) Jag har lirat hattrick i 2år snart så jag bör veta ;) Men vad ska vara fel isåfall?

@ KalleR: Ok, ska bara satsa på design och så. Du kan få bli Super Member också bara för att du är den du är ;) Om du vill.... Jag ska skapa en tråd där man endast ska snacka om bilmoddar -_- . Men jag undrar vad jag kan lägga in istället för GTA forumet. Känns lite tomt då ;) Kom gärna med förslag -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips: Gör så att man inte behöver regga sig för att titta i forumet. Jag hatar såna sidor, man kan ju inte se om den verkar bra eller inte... ;)

jo, men annars så blir gästerna med i "most users online" listan och det blir fel, men jag skulle kunna ändra på det om nån visste hur man gör att gästerna inte kommer med i "most users online" listan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo, men annars så blir gästerna med i "most users online" listan och det blir fel, men jag skulle kunna ändra på det om nån visste hur man gör att gästerna inte kommer med i "most users online" listan ;)

Det är väll inte så farligt? :)

Du kommer att få många fler besökare på att låta gäster se i forumet! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Sirius: Du ska snart bli Super Member! ;)

@ Sirius igen: Hattrick infon är inte alls fel... :) Jag har lirat hattrick i 2år snart så jag bör veta :P Men vad ska vara fel isåfall?

@ KalleR: Ok, ska bara satsa på design och så. Du kan få bli Super Member också bara för att du är den du är ;) Om du vill.... Jag ska skapa en tråd där man endast ska snacka om bilmoddar -_- . Men jag undrar vad jag kan lägga in istället för GTA forumet. Känns lite tomt då ;) Kom gärna med förslag -_-

Om du läser nyheten om att hattrick har fyllt 6 år så får du alla rätta siffror om hur mpnga som spelar ht, men än 40000 spelar HT, det är till-och-med mer än 100 000! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...