Jump to content

ny mod!


MytenAnton
 Share

Recommended Posts

Här är en bild på en mod som ja håller på med.. en stylad sentinel me blandannat aluminiumvinge(ej ditsatt då bilden togs dock)..+en dragkrok med cykelhållare med min cykel på.. men som ni ser så är halva cykeln typ inne i bilen..men den e ju ej klar.. så de kommer att bli fint..

sen så ska bilen o cykeln få skins..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur gör man för att lägga in en bil man gjort i gta vice city man kan ju bara spara som dff inte txd fattar 0 snälla hjälp mig

jag kan bara gö formen..inte txd:n.. men om man som ja ha gjort om sentinel.. då exportar ja min modell i z-modeler som sentinel.dff.. och sen så öppnar du IMGtool och letar fram sentinel.dff och deletar den och addar den som du har gjort.. sen så bara rebuildar du albumet och sen så äre ba köra..då skare funkamen den kommer att se ut som min gör..... ja hela klumpen faller av.. alltså 'bakkofångaren,dragkroken,cykelstället,cykeln'..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Här är en bild på en mod som ja håller på med.. en stylad sentinel me blandannat aluminiumvinge(ej ditsatt då bilden togs dock)..+en dragkrok med cykelhållare med min cykel på.. men som ni ser så är halva cykeln typ inne i bilen..men den e ju ej klar.. så de kommer att bli fint..

sen så ska bilen o cykeln få skins..

snygg cykel modell!

kan du inte göra en sån modell som ersätter sanches:en,SNÄLLA :angry:

har aldrig lyckats så bra själv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...