Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Vet ej hur många Buffy fans det finns på forumet, jag är iaf ett av dom. Säsong 4 av Buffy startar Torsdagen den 4:e september i TV4+(Om nån vill fråga nått är jag expert!) Jag är dock ej expert på Angel spin-offen som TV4 har inköpt men inte satt något startdatum på.(Har bara sett två Angel avsnitt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ÄR ETT FETT BUFFY FAN!!! SÄSONG 3 RULAR FETT, DEN MED FAITH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 njah, buffy är inte så bra... (nu leder jag på todays most active poster" eller nått sånt! YEY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) ÄR ETT FETT BUFFY FAN!!! SÄSONG 3 RULAR FETT, DEN MED FAITH!!! Jag gillar ínte Faith så mycket om jag ska vara ärlig...det bästa med säsong tre måste nog vara...Harry Groener som "The Mayor", bästa big badden! Och även att Angel äntligen försvinner! Om jag skulle ranka säsongerna jag sett skulle det nog set ut så här. Säsong 4 Säsong 1 Säsong 7 Säsong 2 Säsong 3 och nu lite Säsong 4 reklam! Säsong 4 är ett måste för alla Buffy fan. Här ställs Magi(The scooby gang) VS Teknologi(Iniative)mot varandra. Här blir Willow lesbisk (Oz försvinner med andra ord) Här börjar scooby gang på universitetet(utom Xander som tar ströjobb)...och Giles som blir arbetslös efter att skolan sprängdes i säsongsfinalen. Ytterliggare två komiska karaktärer blir regular(Anya och Spike). Missa alltså inte säsong 4 av buffy på TV4+ den 4 September klockan 21.00! Redigerad 17 augusti, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) var det buffy som var snygg? kommer fan inte ihåg hur hon ser ut posta en bild edit: JA, jag är beroende av dom, guds bästa skapelse, kvinnan! Redigerad 17 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 var det buffy som var snygg? kommer fan inte ihåg hur hon ser ut posta en bild edit: JA, jag är beroende av dom, guds bästa skapelse, kvinnan! Om du vet vem Sarah Michelle Gellar(Scooby Doo, Jag vet vad du gjorde förra sommaren mfl)är så vet du nog hur Buffy ser ut... Fast här är hon iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 &%#"@ att man inte har TV4+!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 &%#"@ att man inte har TV4+!!! Om du har råd kan du ju alltid beställa DVD skivorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Tyvärr, spar till en mobiltelefon! Förresten är jag inte ett SÅ stort fan av Buffy så att jag köper DVD boxarna! Redigerad 17 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Tyvärr, spar till en mobiltelefon! Förresten är jag inte ett SÅ stort fan av Buffy så att jag köper DVD boxarna! Synd å missa bästa säsongen!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ÄR ETT FETT BUFFY FAN!!! SÄSONG 3 RULAR FETT, DEN MED FAITH!!! Förresten om du gillar Eliza Dusku(Faith)så ska du kolla in hennes nya serie(Den serien hon skrev på iställer för att göra en Faith spin-off )Tru Calling... Pilot avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Synd å missa bästa säsongen!... Skulle det knipa, kanske jag inte kan hålla mina djävulska fingrar i styr och råkar köpa hem en box! Redigerad 18 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Pilot avsnittet Eehh... warez? Download all episodes in high quality? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Eehh... warez? Download all episodes in high quality? Nope...det är ett pilot avsnitt!(Dom brukar läggas ut fritt på nätet)...fast det andra på sidan är Warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jaja, vi ska nog inte snacka warez här iaf, (:!!! ... Vi måste bestämt diskutera om något... Första säsongen brukar alltid vara en av de sämsta i TV-serier. Nästan vad jag tycker med den här också. Samma sak med South Park... fast episod 103 är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jaja, vi ska nog inte snacka warez här iaf, ... Vi måste bestämt diskutera om något... Första säsongen brukar alltid vara en av de sämsta i TV-serier. Nästan vad jag tycker med den här också. Samma sak med South Park... fast episod 103 är kung! Säsong ett av Buffy äger ju(Mest Xander...fast han äger ju alla säsonger...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag har sett Buffy och hennes kompis med rötthår nakna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 . Samma sak med South Park... fast episod 103 är kung! Vilken är det? Jag har "sett" den tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 I något porrmail fick jag det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 I något porrmail fick jag det ! Jo men nu var det inte så att jag frågade dig! Men dom är nog fejkade ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts