Jump to content

mycket häftig bugg


minigun
 Share

Recommended Posts

läs instruktionerna noga så att det blir rätt.

starta vilken bana som helst i gta1. leta sedan reda på en motorcykel (spelar ingen roll vilken) och ställ den någonstans. gå ett par "meter" ifrån den, och försäkra dig om att den motorcykeln är det närmaste fordonet samt att du inte har något vapen framme!! tryck enter (alltså gå-in-i-bil-knappen) och direkt efter håller du ner ctrl (fire) så att gubben slår i luften samtidigt som han går mot och sätter sej på motorcykeln. har du gjort rätt så kommer han bara att glida av motorcykeln och hamna just framför den. om du sedan försöker kliva på den igen så går det inte. ta då en bil och krocka omkull motorcykeln. vips så styr du både gubben och bilen samtidigt (tips: använd en cab så ser du att bilen är tom). gubben kan bara gå rakt fram och rakt bakåt, men bilen kan köra hur som helst.

lek på det sättet en stund sedan kör du över gubben! WASTED. du kommer till ett sjukhus och styr gubben som vanligt. men kör då genast tillbaka till området där bilen som du körde över dig själv med är. tänk på att du styr den bilen samtidigt hela tiden så den kan flyttat sej lite, men troligast är att den står och gasar mot en vägg. när du hittat den kan du roa dig med att styra två bilar samtidigt.

jag hoppas att jag skrev allting rätt. om det inte fungerar så skriv det. och fråga mig inte hur jag kom på det för det vet jag inte själv (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Finns en liknande Bgg i multiplayer, fast där e de så att om man ahr laddat ner bilar på den ena datorn men inte på den andra så blir trafiken annorlunda, så att om du stannar en bil o sätter dig i den betyder de inte att de blir så på den andra datorn så där går du bara, de kan va tvärt om att du sätter dig i en bil på andra datorn, men inte på din egen. ja kom på det när en kompis va o spelade lan hemma hos mig och så kom de en bil och körde öve honom, men han visste att de inte va jag eftersom jag åkte runt med tåget, sen testade jag att svänga lite o sånt och då gjordee bilen oxå det, fan va vi skrattade....gamla minnen ^_^

EDIT: Oj då visste inte att de va en så gammal topic ja drog upp, aja

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en liknande Bgg i multiplayer, fast där e de så att om man ahr laddat ner bilar på den ena datorn men inte på den andra så blir trafiken annorlunda, så att om du stannar en bil o sätter dig i den betyder de inte att de blir så på den andra datorn så där går du bara, de kan va tvärt om att du sätter dig i en bil på andra datorn, men inte på din egen. ja kom på det när en kompis va o spelade lan hemma hos mig och så kom de en bil och körde öve honom, men han visste att de inte va jag eftersom jag åkte runt med tåget, sen testade jag att svänga lite o sånt och då gjordee bilen oxå det, fan va vi skrattade....gamla minnen :wub:

EDIT: Oj då visste inte att de va en så gammal topic ja drog upp, aja

hehe fan va schysst... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

läs instruktionerna noga så att det blir rätt.

starta vilken bana som helst i gta1. leta sedan reda på en motorcykel (spelar ingen roll vilken) och ställ den någonstans. gå ett par "meter" ifrån den, och försäkra dig om att den motorcykeln är det närmaste fordonet samt att du inte har något vapen framme!! tryck enter (alltså gå-in-i-bil-knappen) och direkt efter håller du ner ctrl (fire) så att gubben slår i luften samtidigt som han går mot och sätter sej på motorcykeln. har du gjort rätt så kommer han bara att glida av motorcykeln och hamna just framför den. om du sedan försöker kliva på den igen så går det inte. ta då en bil och krocka omkull motorcykeln. vips så styr du både gubben och bilen samtidigt (tips: använd en cab så ser du att bilen är tom). gubben kan bara gå rakt fram och rakt bakåt, men bilen kan köra hur som helst.

lek på det sättet en stund sedan kör du över gubben! WASTED. du kommer till ett sjukhus och styr gubben som vanligt. men kör då genast tillbaka till området där bilen som du körde över dig själv med är. tänk på att du styr den bilen samtidigt hela tiden så den kan flyttat sej lite, men troligast är att den står och gasar mot en vägg. när du hittat den kan du roa dig med att styra två bilar samtidigt.

jag hoppas att jag skrev allting rätt. om det inte fungerar så skriv det. och fråga mig inte hur jag kom på det för det vet jag inte själv :)

ultimat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...