KalleR Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 Ja du kan säga till ja....... det skadar aldrig varför la du in den där fejkade bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2002 umh? Jaha då var ni 2 mot en jag ger upp Det behövde du inte jag är på din sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Kan ni sluta diskutera det nu!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Det behövde du inte jag är på din sida Ok bra! (StellHell är du irriterad eller?) kan du någonsin vara glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Ok bra! (StellHell är du irriterad eller?) kan du någonsin vara glad Nej jag är inte irriterad men jag är Bakis o har sån jätte huvud-värk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 ok ok.... ska inte störa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Nej jag är inte irriterad men jag är Bakis o har sån jätte huvud-värk ta en treo och lägg dig i sängen... sitta vid datorn är det sämsta man kan göra vid huvudvärk, om du inte är extremt beroende av gtasajten.com(som jag iochförsig är....) lägg dig i sängen för guds skull.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag kan inte slita mig från datorn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Ne så synd..... ta ett sömn piller då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag kan inte slita mig från datorn!!! jag har också fått den diagnosen, "datanörd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag kan inte slita mig från datorn!!! Jag öppnar alla filer från GTAsajten med Media player men men... Vadå slita!!! Stäng bara av den! Det e inte bra att sitta för länge! (börjar prata som min mamma...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Hehe...... sådan mor sådan pojk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag öppnar alla filer från GTAsajten med Media player men men... Vadå slita!!! Stäng bara av den! Det e inte bra att sitta för länge! (börjar prata som min mamma...) Går inte, har blivigt beroende... Rekordet är 10timmar.. satt i 8timmar igår... (Satt = uppkopplad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts