Jump to content

Vad skulle du vilja ha i GTA3???


Undertaker
 Share

  

24 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tycker faktiskt båtarna är bra, man använder dom ju inte allt för mycket heller. Det är härligt att bara stanna upp med båten (den med tak) mitt i sjön/havet och skjuta ner helikopterar med bazookan. Om man vill ha skydd så är det ju bara att springa under taket :P

Dessutom så guppar båtarna så verkligt på något sätt, speciellt när det är mycket vågor.

Men det är lite för tråkigt att rösta på "Allt" så jag väljer nog fler flygplan eftersom att det är så himmla kul att flyga. ::alien::

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt båtarna är bra, man använder dom ju inte allt för mycket heller. Det är härligt att bara stanna upp med båten (den med tak) mitt i sjön/havet och skjuta ner helikopterar med bazookan. Om man vill ha skydd så är det ju bara att springa under taket :P

Dessutom så guppar båtarna så verkligt på något sätt, speciellt när det är mycket vågor.

Men det är lite för tråkigt att rösta på "Allt" så jag väljer nog fler flygplan eftersom att det är så himmla kul att flyga. ::alien::

kommer inte vattnet igen....båtens botten på PC?! ???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha motorcyklar och ett plan man kan flyga hur länge som helst med....fast helst motorcyklar för jag kan redan flyga nästan hur länge som helst..fast det skulle vara lättare att flyga.

Just det...Motorcyklar skulle va häftigt....mycket häftigt.

Åka runt på en Harley och göra drive-by...haha jaa det va en miss av Rockstar.

Eller en Sportmotorcykel.....fan va grymt de skulle va.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...