Jump to content

Någon har lyckats med den här... kolla avi


puzzle
 Share

Recommended Posts

Kolla denna avi film nämligen den bästa som gjorts av www.gta-vice.com måste vara han som skapade ultimate trainer hur som helst han utför saker jag alldrig sett otroligt ! ett måste see!

Vice City Extreme movie 23Mb http://eternity.gta-vice.com/extreme/swamp...ice.extreme.avi

Har någon lyckats göra Triple insane stunt Double insane stunt som på filmen ?

Sista fråga, Har någon kört en bil på 2 hjul ? Hur kör man ett bil med 2 hjul och vilken plats är bäst vilket rörelse använder man?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla denna avi film nämligen den bästa som gjorts av www.gta-vice.com måste vara han som skapade ultimate trainer hur som helst han utför saker jag alldrig sett otroligt ! ett måste see!

Vice City Extreme movie 23Mb http://eternity.gta-vice.com/extreme/swamp...ice.extreme.avi

Har någon lyckats göra Triple insane stunt Double insane stunt som på filmen ?

Sista fråga, Har någon kört en bil på 2 hjul ? Hur kör man ett bil med 2 hjul och vilken plats är bäst vilket rörelse använder man?

jag har lyckats 2 - 3 ggr. En gång körde jag i ca. 30sek på 2 hjul.. men jag vet inte hur man gör, det bara blev så! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat double eller triple. Minns ej vilket.. Man kan göra det bakom Mitch bakers tillhåll.. Man tar te x en HD, åker i full fart mot betonghoppet, och precis när framhjulet slår i betongen svänger man åt vänster eller höger. man snurrar som rena rama helikopter rotorn. Ska fixa bild ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla denna avi film nämligen den bästa som gjorts av www.gta-vice.com måste vara han som skapade ultimate trainer hur som helst han utför saker jag alldrig sett otroligt ! ett måste see!

Vice City Extreme movie 23Mb http://eternity.gta-vice.com/extreme/swamp...ice.extreme.avi

Har någon lyckats göra Triple insane stunt Double insane stunt som på filmen ?

Sista fråga, Har någon kört en bil på 2 hjul ? Hur kör man ett bil med 2 hjul och vilken plats är bäst vilket rörelse använder man?

Fet Video!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att köra på två hjul hitta en boxville (tror jag den heter) eller nån annan stor bil.. skåpbil alltså. Sen speeda upp lite tills den håller på att tippa, sen är det bara att försöka hålla den på två hjul.. easy peasy! :angry:

Tror att man bara kan få triple som högst.. efter man fått den där helikopterspinnen på motorcykeln så gör man definitivt mer än tre varv men det står inte.. så triple e nog högst.

Men det skulle va tufft att sätta en triple octa :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kör upp på transportbilarna som finns vid hamnen. men gör det snett. då kör man på två hjul. :angry:

Menar du denna lastbil ?

Lyckades köra på 2 hjul men jag fick inte texten där det står jag körde på 2 hjul antal sec -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...