Jump to content

Om GTA hackar!


Visa
 Share

Recommended Posts

Om gta hackar, eller går för fort med frame limiter off:

@ Sätt på massa program tex. Photoshop, Antivirus! (du får testa dig fram om hur många program du ska ha igång!)

Resultat: Dåligt

Tidsåtgång: Snabb

@ Bränn dom installerade filerna på en CD och kör därifrån! Går det fortfarande för fort, ladda ner nåt program där man kan ställa in hur snabbt CD:n ska läsas

Resultat: Medel

Tidsåtgång: Medel

@ Kolla in VmWare (www.vmware.com) En Klassisk Dator-emulator som man kan köra demo på 30dar! Starta VmWare och gör några små inställningar tex. hur mycket RAM "datorn" ska ha. (detta sätter du själv in beroende på hur mycket ram du har [jag väljer 64] ) starta emulatorn och stoppa in en gammal Windows tex. Win98 CD och börja installera! När installationen är klar installera Gta där och börja kör! (Hårddisken sparas i nåt .vmh-format)

Resultat: Bra

Tidsåtgång: Lång

Endast för Win XP:

@ Högerklicka på exe-filen för Gta och välja kompabilitet och välj Kör i kompabilitetsläge för Win95, Win 98, Win NT 4.0, Win 2000 Där får du testa dig fram lite! (för mig funkar det på Win Nt 4.0

Resultat: Ganska Bra

Tidsåtgång: Skitsnabb

*edit*

ni fattar väl att man ska ha frame limiter off (F8) om man följer dom första tipsen :lol:

Redigerad av Visa City
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Ett annat tips är Turbo, som sänker CPU-hastigheten (eller snarare dödar delar av den så länge det körs)... för mig går detta utmärkt...

Turbo finns på http://www31.brinkster.com/Legalstuff/Turbo.html

Jag har laddat upp det på mitt filförflyttnings-account... (html-filen är en redirect-fil) det är ingen reklam för min sida, då den inte ligger här, och då den dessutom är väldigt ful, jag kom bara inte ihåg varifrån jag laddade hem det :shifty:

Redigerad av Legal
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

För ett tag sen bytte jag ljudkort i datorn och sen dess har GTA hackat för mig med men igår kom jag på en lösning på problemet. Pröva det här om GTA hackar för dig! Gå in på:

Kontrollpanelen --> Ljud --> Volym --> Högtalarinställningar --> Avancerat --> Prestanda

Där sänker du maskinvaruaccelerationen helt eller delvis, ljudet började brusa och lät konstigt när jag sänkte helt men på näst lägsta inställningen lät det perfekt och allt hack var borta. Testa dig fram med olika nivåer tills det blir bra! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...