Jump to content

Segt GTA3


Henrik
 Share

Recommended Posts

Först o främst måste man ha en riktigt duktig dator. Innan jag köpte mitt nya grafikkort så kunde jag knappt spela i 640x480 upplösning!! Jag har en AMD 1533Ghz/384ram/Gforce32 megs kort.

En maskin som bör klara av det mesta alltså! (men inte GTA:-(

Köpte ett POV GforceTi200/128 meg. Först då började det flyta på någorlunda!! Kolla länken till Peters sida om hur man optimerar GTA. Finns på startsidan.........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först o främst måste man ha en riktigt duktig dator. Innan jag köpte mitt nya grafikkort så kunde jag knappt spela i 640x480 upplösning!! Jag har en AMD 1533Ghz/384ram/Gforce32 megs kort.

En maskin som bör klara av det mesta alltså! (men inte GTA:-(

Köpte ett POV GforceTi200/128 meg. Först då började det flyta på någorlunda!! Kolla länken till Peters sida om hur man optimerar GTA. Finns på startsidan.........

Jag har ju en 1800 Mhz, 512 MB Ram, 64 MB Grafik men det går slött endå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är nåt skit med det här spelet. Det var nog fulla :alien:  när dom gjorde det. Det ska visst vara en fix på gång från Rockstar. Det finns dom som fått det flyta på MKT sämre datorer än våra. Alla spekulerar vad det kan vara som slöar ner spelet så.

Du kan ju börja med att kopiera ljud cd´n (cd2) till din hårddisk. Länken till patchen du behöver finns också på "Peters" sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...