Jump to content

Unika dodo bilder


Arvid
 Share

Recommended Posts

I den här tråden tänkte jag att man kunde posta bilder på tricks eller andra unika saker som man gjort med dodon. Det kan vara allt ifrån en snygg loop, en landning på nåt konstigt ställe eller bara en cool "in air" bild.

Själv har jag gjort en lyckad start från järnvägstunneln i Portland! :ermm:

Bild

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har ingen bild på det men det var jävligt grymt... jag käsrde uppdraget Grand Theft Areo och snodde en Dodo och körde med den då jag kom till bygget så råka jag kö över en snut och fick 2* jag körde ner på byggnads området och en snutbil följde mig ner där då såg jag 2 Colobians inuti den blå bunkern och de hadde M-16 jag skulle retas lite med dom och lyfte försiktigt de fick syn på mig och sköt jag landa oskadd och de sprang ut från bunkern dags att vända tyckte jag! :lol: men jag hadde ju en snut efer mig så jag tänkte flyga över den precis då kom Kolombianerna ut och sköt på mig! i deet ögonblicket lyfte jag så dom missa och träffa snutebilen så ren explodera och då kom en till snut och körde på en av kanterna så han flög och landa på den sprända bilen och studsa vidare och landa på och DÖDA! Kartellerna som jag hadde efter mig!!! :P:P:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...