Jump to content

CDON leveransen


skribb
 Share

Recommended Posts

varför?

Detta var lite hemligt förut men jag antar att jag kan skriva det (lite diskret) nu...

Det var nämligen så att CDON gick in på GTAsajten och såg alla upprörda reaktioner vilket dom tog åt sig. De meddelade mig att alla som beställt VC via GTAsajten förhoppningsvis skulle få kompensation. De försökte därmed övertyga KE Media att ge bort en exklusiv VC-tröja (värde 160 kr!) till alla som köpt via GTAsajten!

KE Media hade dock inte fått något av Rockstar denna gång! De brukar få en massa tröjor och sånt men denna gång hade de inte ens fått pennor (:blink:). KE Media har nu även dom sett kritiken på GTAsajten de är beredda att ge iväg något i kompensation om de får in nått vettigt VC-material.

Ju längre tid det tar desto mer kommer detta att glömmas bort så vi får hoppas att KE Media får in något snabbt... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, jäklar! Att personal från CDON har tid att surfa runt på "sina" sajter och kolla i forum, mm. De måste verkligen värdesätta GTAsajten mycket (eller snarare pengarna som GTAsajten drar in till dem...)!

Vore grymt att få en VC-tröja, men som du skriver hultan kommer det hela troligtvis glömmas bort... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta var lite hemligt förut men jag antar att jag kan skriva det (lite diskret) nu...

Det var nämligen så att CDON gick in på GTAsajten och såg alla upprörda reaktioner vilket dom tog åt sig. De meddelade mig att alla som beställt VC via GTAsajten förhoppningsvis skulle få kompensation. De försökte därmed övertyga KE Media att ge bort en exklusiv VC-tröja (värde 160 kr!) till alla som köpt via GTAsajten!

KE Media hade dock inte fått något av Rockstar denna gång! De brukar få en massa tröjor och sånt men denna gång hade de inte ens fått pennor (:P). KE Media har nu även dom sett kritiken på GTAsajten de är beredda att ge iväg något i kompensation om de får in nått vettigt VC-material.

Ju längre tid det tar desto mer kommer detta att glömmas bort så vi får hoppas att KE Media får in något snabbt... :lol:

det hoppas jag VERKLIGEN :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, jäklar! Att personal från CDON har tid att surfa runt på "sina" sajter och kolla i forum, mm. De måste verkligen värdesätta GTAsajten mycket (eller snarare pengarna som GTAsajten drar in till dem...)!

Vore grymt att få en VC-tröja, men som du skriver hultan kommer det hela troligtvis glömmas bort... :wub:

Jepp, CDON är verkligen snälla. Dom har till och med ringt flera samtal till KE Media bara för min skull.

En VC-tröja skulle inte sitta fel, de är väldigt unika i Sverige...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...