Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Ibland på min dator kommer det upp en ruta som det står optimerar programstart på....efter det står det.."programmen ändras för att starta snabbare"...när dessa meddelanden kommer upp kommer dom typ 3 gånger efter varann...nån som vet varför, och på vilket sätt programmen ändras på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 ingen som visste nåt??...hrm aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 http://svg.st/Optimerar.jpg Så här ser iallafall rutan ut...Någon som vet något om det...Altså hur ändras programmen?? Varför görs detta så många gånger på min dator...På mammas lite nyare händer aldrig det där...Hoppas nån vet nu då.... Var ett tag se`n jag fråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hade inte du installerat nåt program som skulle fixa snabbare FPS i dataspel?? Det var nån gubbe i aktivitetsfältet som du visade en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hade inte du installerat nåt program som skulle fixa snabbare FPS i dataspel?? Det var nån gubbe i aktivitetsfältet som du visade en gång... Det uppstod innan jag installerade det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Nopp...ingen visste något...( ) MEn jag undrar över en annan sak också...Ända se`n jag instalerade Norton Antivirus så har datorn vid vissa tillfällen börjat hänga säj precis när man startar den...Totallt stopp! Man får stänga av och sätta på igen föratt det ska fungera...Varför blir det så här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts