Jump to content

gta2 kväll (igen)


samool
 Share

Recommended Posts

du verkar var den ända som vill spela men synd att du inte kan... jag och arvid spela aslänge idag, en gång vann han med 10-0 i frags, vi körde en 40minutare, d va lite jobbit, och sen kom vi på militärbasen, där finns det typ 15 pansarvagnar, jag har nästan glömt gta 2, det är asroligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och samool körde i alla fall, 40 minuter time limit och 10 frags! Vi hittade en massa pansarvagnar på army stället i residential district så det blev tank-fight, sista fraggen var ändå grymmast Jag lurade samool genom att skjuta med machinegun när han kom med sin bil så han skulle våga attackare men då plockade jag fram min rocket launcher och boom...

10-0 till mig!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och samool körde i alla fall, 40 minuter time limit och 10 frags! Vi hittade en massa pansarvagnar på army stället i residential district så det blev tank-fight, sista fraggen var ändå grymmast Jag lurade samool genom att skjuta med machinegun när han kom med sin bil så han skulle våga attackare men då plockade jag fram min rocket launcher och boom...

Hehe, jag tänkte åka dit när vi körde igår men jag fick alltid starta så långt bort ifrån den. Jag trode det var där ni fick pansarvagnen ifrån.

Btw, du skulle se min snygga frag på Samool igår på banan "Tiny Town". Jag tog en buss (den klumpigaste bilen av alla) och körde omkring lite på banan. Rätt som det var kom det ett flyg, jag tog satts med den otroligt sega bussen, siktade in mig flyget och gasade på. Rätt som det var kom Samool åkandes i en liten bil på vägen nedanför precis när jag hade lämnat flyget och var i luften. Gissa var jag landade? Mitt på honoms bil som genast sprängdes (liksom min bus). Fasen vad jag skrattade :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...