Jump to content

Behöver hjälp!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Jag har ställt den här frågan förr men fick inget bra svar.

När jag ser på DVD genom mitt PS2, så måste man höja volymen kraftigt för att höra bra. Skall det vara såhär? Finns det något sätt att ändra det? :(

har du en stereo? bara koppla in den till ps2 isånafall...om du har...gör så här...ställ sterion vid ps2 och koppla in den gula med skarten i tvn och den röda och vita i sterion där det står...video in...sen sätter du bara på stereon på video och ha hur högt du vill... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Det står samma för mig. Dock inget R. ;)

då har du den äldre versionen +R kom senare ;)

Kanske 30004 har nån bugg på DVD? :D

*edit*

starta ps2 utan skiva och gå in å ändra inställningarna om de skulle va nåt där :D

Redigerad av Visa City
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det skall finnas en inställning för systemet nån stans på ps2:an... om man har bränd skiva tex så kanske det är svart vitt... då skall man ändra till "PAL" nån stans så lir det bild... det kanske fungerar med ljudet åxxå... det måset ju vara inställt för din monitor ju. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är ljudet högre! Ändrade en grej på "Setup". Men ljudet knastrar när textrader visar. Vad beror det på? ^_^

på vissa kontroller till tv:n så finns det en knapp men en -not- på...

trycker man på den så brukar knaster och sånt försvinna... fast ljudet kommer att ändras åxxå...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm... konstigt min dvd funkar sk*t bra..

jag tror nog mäst det har med tv:n att göra...

jag har en mono tv som det fungerar bra på... sen har jag en mycket äldre mono tv som det inte fungerar lika bra på... det brusar och håller på då...

då trycker jag bara på "not" knappen !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...