Jump to content

Ny Vice City Mod


LunCh
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

fjortisar som du ^_^ xp äger

LOL, lunar suger och jag är ingen fjortis :shifty: , inse fakta, alla fjortisarna på lunar har xp. Varför? Alla andra har ju det, samma sak som att nästan alla använder hotmail och tror att man är konstig om man använder något annat, dock så använder jag ju hotmail för msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag använder xp för att det funger bäst, e nyast, massa drivrutiner e föristalerade, funkar bäst i nätverk. fick det med datorn inte betalat en krona för det...

man kan ju bli lite fundersam när man ser din avtar, innan jag kollade din profil trodde jag att du var 10-11år

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag använder xp för att det funger bäst, e nyast, massa drivrutiner e föristalerade, funkar bäst i nätverk. fick det med datorn inte betalat en krona för det...

man kan ju bli lite funersam när man ser din avtar, innan jag kollade din profil trodde jag att du var 10-11år

Håller med fulständigt, Har xp oxå har alldrig krånglat! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL, lunar suger och jag är ingen fjortis :shifty: , inse fakta, alla fjortisarna på lunar har xp. Varför? Alla andra har ju det, samma sak som att nästan alla använder hotmail och tror att man är konstig om man använder något annat, dock så använder jag ju hotmail för msn.

öööh... jag har XP och jag är inte en fjortis... :lol:

kan det vara så att du inte har råd med XP annars... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...