Jump to content

Ny Vice City Mod


LunCh
 Share

Recommended Posts

sluta ljug SAAB lover...Man kan inte ha det på PC ...inte än iaf!

ha....han e bara avundsjuk för att jag har adsl 50 mil ifrån mig...och dessutom så tycker jag att ni inte e direkt sjyssta...jag sa inte att jag hade de...jag sa bara att jag hade en fil som hette så och den va 2 gig stor men inte hunnit testat den... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ha....han e bara avundsjuk för att jag har adsl 50 mil ifrån mig...och dessutom så tycker jag att ni inte e direkt sjyssta...jag sa inte att jag hade de...jag sa bara att jag hade en fil som hette så och den va 2 gig stor men inte hunnit testat den... :D

jag tror inte att VC skulle ligga på 2 gig iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara för du har liten hårddisk... B)

Jag börjar bli jävligt trött på dig!! Du tror att du kan allt bara för att ni har ett jävla bög adsl nere i skit kungsbacka!! Jag har modem och det duger så jävla bra!! och jag har inte liten hårddisk..eran data e ju så dålig så den skulle inte palla att ha 2 OS på den..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar bli jävligt trött på dig!! Du tror att du kan allt bara för att ni har ett jävla bög adsl nere i skit kungsbacka!! Jag har modem och det duger så jävla bra!! och jag har inte liten hårddisk..eran data e ju så dålig så den skulle inte palla att ha 2 OS på den..

det går visst å ha 2 os på den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ha....han e bara avundsjuk för att jag har adsl 50 mil ifrån mig...och dessutom så tycker jag att ni inte e direkt sjyssta...jag sa inte att jag hade de...jag sa bara att jag hade en fil som hette så och den va 2 gig stor men inte hunnit testat den... B)

Jag har gta4 online, men tyvär så är datorn i ett fängesle som ligger nere i underjorden och endast dvärgar kan komma igenom där :D .

Glömde jag att säga vart det ligger??? Hmmm... det ligger långt nere i havet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...