Jump to content

Hultenius och Blaque!


Joey
 Share

Recommended Posts

Självklart måste vi avbryta bråk så fort som möjligt! Hur skulle forumet annars se ut?

Fallet med Joey och SAAB Lover är speciellt eftersom de känner varandra IRL.

Och angående "Flugfarfar"...

Jag visste redan när du, Rocket_skater, registrerade dig att du var Flugfarfar så du borde inte yttra dig alltför mycket :lol:

hehe...du har visst koll på allt du :D

Jaa du...jag ville mycket gärna komma in på gtasajten igen...

Jag förstod att de inte var bra gjort att sprida ut falsk information om

en bra gtasida, men det var inget virus man fick, jag fick bara folk i min armé (w00t)

Jag blev hybernatnad.... Jag tänkte att jag skulle få tillbaka min inloggning efter ett tag,

eftersom det stod "Du är nu bannad ett tag framöver"...och jag väntade...

Och väntade..men jag klarade inte av det, varje dag stod det:sorry, you don't have the permission to start a topic" med klar röd text, och jag blev förtvivlad, och skapade en ny inloggning, som hette

"flugfarfar2" självklart så blev ochså flugfarfar2 hybernatnad fort, och jag blev otroligt deprimerad...

Och jag struntade i gtasajten...men när en kompis sedan sa: svara på min topic på gtasajten, så

blev jag så arg, så jag skapade ännu en ny inloggning, denna gång med namnet :rocket_skater.

Och till min förvåning så blev jag inte hybernatnad, och höll mig till reglerna, och hade det jättekul igen! :)

Men då och då kollade jag min inloggning, men fick alltid samma svar :wub:

Och nu blir jag hybernatnad igen eller...... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hehe...du har visst koll på allt du :D

Jaa du...jag ville mycket gärna komma in på gtasajten igen...

Jag förstod att de inte var bra gjort att sprida ut falsk information om

en bra gtasida, men det var inget virus man fick, jag fick bara folk i min armé (w00t)

Jag blev hybernatnad.... Jag tänkte att jag skulle få tillbaka min inloggning efter ett tag,

eftersom det stod "Du är nu bannad ett tag framöver"...och jag väntade...

Och väntade..men jag klarade inte av det, varje dag stod det:sorry, you don't have the permission to start a topic" med klar röd text, och jag blev förtvivlad, och skapade en ny inloggning, som hette

"flugfarfar2" självklart så blev ochså flugfarfar2 hybernatnad fort, och jag blev otroligt deprimerad...

Och jag struntade i gtasajten...men när en kompis sedan sa: svara på min topic på gtasajten, så

blev jag så arg, så jag skapade ännu en ny inloggning, denna gång med namnet :rocket_skater.

Och till min förvåning så blev jag inte hybernatnad, och höll mig till reglerna, och hade det jättekul igen! :)

Men då och då kollade jag min inloggning, men fick alltid samma svar :wub:

Och nu blir jag hybernatnad igen eller...... :'(

vem e din kompis då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe...du har visst koll på allt du ;)

Jaa du...jag ville mycket gärna komma in på gtasajten igen...

Jag förstod att de inte var bra gjort att sprida ut falsk information om

en bra gtasida, men det var inget virus man fick, jag fick bara folk i min armé ^_^

Jag blev hybernatnad.... Jag tänkte att jag skulle få tillbaka min inloggning efter ett tag,

eftersom det stod "Du är nu bannad ett tag framöver"...och jag väntade...

Och väntade..men jag klarade inte av det, varje dag stod det:sorry, you don't have the permission to start a topic" med klar röd text, och jag blev förtvivlad, och skapade en ny inloggning, som hette

"flugfarfar2" självklart så blev ochså flugfarfar2 hybernatnad fort, och jag blev otroligt deprimerad...

Och jag struntade i gtasajten...men när en kompis sedan sa: svara på min topic på gtasajten, så

blev jag så arg, så jag skapade ännu en ny inloggning, denna gång med namnet :rocket_skater.

Och till min förvåning så blev jag inte hybernatnad, och höll mig till reglerna, och hade det jättekul igen! :o

Men då och då kollade jag min inloggning, men fick alltid samma svar :(

Och nu blir jag hybernatnad igen eller...... :'(

hoppas att du sköter dig framöver då :P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är lugnt rocket_skater, jag tänkte ge dig en sista chans (det var därför du inte blev bannad direkt) och jag tycker du har skött dig mycket bättre :o

Kan även berätta du inte är ensam om att göra på detta sätt...

Hultan här tex... hn har väll gjort det 5 - 6 gånger om jag inte minns fel ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är lugnt rocket_skater, jag tänkte ge dig en sista chans (det var därför du inte blev bannad direkt) och jag tycker du har skött dig mycket bättre  :wacko:

Kan även berätta du inte är ensam om att göra på detta sätt...

Schysst hultan!!!

Ska lova att sköta mig...

Fast ett och annat hyss får man räkna med från mig ;P

Redigerad av Rocket_skater
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe...varför så hemlighetsfull?

Därför att... att... att man verkar lite mer hemlighetsfull om man inte har någon kompis på forumet, eller... Jag vet inte! :lol::lol::lol:

Men Rocket_skater är i så fall också "hemlighetsfull" eftersom han skriver: Hehe... vem vet? :)

Han förnekar det i princip. Vem vet.. jag kanske inte vet vem fasiken Rocket_skater är... Det kanske är en "hon", hur ska jag kunna veta det omjag inte känner honom? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att... att... att man verkar lite mer hemlighetsfull om man inte har någon kompis på forumet, eller... Jag vet inte! :lol::lol::wub:

Men Rocket_skater är i så fall också "hemlighetsfull" eftersom han skriver: Hehe... vem vet? :D

Han förnekar det i princip. Vem vet.. jag kanske inte vet vem fasiken Rocket_skater är... Det kanske är en "hon", hur ska jag kunna veta det omjag inte känner honom? :D

Nu e de ´fnys på DIG!!!

Skäms du över mig eller ;)

Ingen tar ´ändå tomtef*n på allvar ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...