Jump to content

Hultenius och Blaque!


Joey
 Share

Recommended Posts

Ta inte detta som ett klagomål! :D EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen:

Ok, som ni alla veta existerar inte Vixtor och Salvatore mer (iaf inte som de personer de var den första och andra april), och den här tråden verkar inte leda vidare, så...

*CLOSED*

det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med? Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ta inte detta som ett klagomål! :D EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med?

nej...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte detta som ett klagomål! :rolleyes: EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med?

den borde låsas...det kan ju finnas andra anledningar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte detta som ett klagomål! :rolleyes: EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med?

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte detta som ett klagomål! :D EEhh....hmmm..vet inte hur jag ska börja så jag säger det utan omvägar: Jag tycker att ni låser topics för tidigt..Det blir en diskusion och då säger Hultan eller Blaque: detta börjar spåra ut! *CLOSED* Jag tycker inte att ni ska låsa en topic innan nån säger till eller om det blir svårdommar! Ta tex kommer ni ihåg mig?topicen: det var ju en diskusion så ni hade inte behövt låsa den... nån som håller med?

Jag förstår inte varför du tycker att den stängningen var obefogad... :( Jag menar, hela tråden var ju ett aprilskämt från början och när sedan skämtet var avslöjat och diskussionen i den tråden gick över till att bli allt mer spammigt så finns det väl ingen anledning att inte stänga den..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför du tycker att den stängningen var obefogad... :( Jag menar, hela tråden var ju ett aprilskämt från början och när sedan skämtet var avslöjat och diskussionen i den tråden gick över till att bli allt mer spammigt så finns det väl ingen anledning att inte stänga den..?

w0rd

men isåfall ska ni ju stänga tråden i forumändringar också... :):teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte varför du tycker att den stängningen var obefogad... :blink: Jag menar, hela tråden var ju ett aprilskämt från början och när sedan skämtet var avslöjat och diskussionen i den tråden gick över till att bli allt mer spammigt så finns det väl ingen anledning att inte stänga den..?

okej då!! det va väl bra att den stängdes men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...