Jump to content

NEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!


BuZZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

lagnings maskin till CD skivor?? Det kan man köpa på jula,biltema å så vidare....för typ 100 spänn

:D nu hittar du på igen.... ska kolla på Julas hemsida... men det finns inte nån annan...det ju bara en sån där rengöringskit i sånafall...och sluta va tjurig på nya medlemmar...du var själv ny en gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D nu hittar du på igen.... ska kolla på Julas hemsida... men det finns inte nån annan...det ju bara en sån där rengöringskit i sånafall...och sluta va tjurig på nya medlemmar...du var själv ny en gång...

W0rd .. Alla behöver inte bli sura på han.. :'( Han sitter säkert där och gråter nu.

Han vågar aldrig komma tebax.. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D nu hittar du på igen.... ska kolla på Julas hemsida... men det finns inte nån annan...det ju bara en sån där rengöringskit i sånafall...och sluta va tjurig på nya medlemmar...du var själv ny en gång...

Jag har iaf sett en!! ska nog köpa en bara för att visa dig...Finns i biltema katalogen iaf...

Och när jag var ny här så var jag scysst iaf, men du tror att du kan komma in i "gänget" direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har iaf sett en!! ska nog köpa en bara för att visa dig...Finns i biltema katalogen iaf...

Och när jag var ny här så var jag scysst iaf, men du tror att du kan komma in i "gänget" direkt!

men lås den här topicen för guds skull... förresten vilket gäng? och du det finns ingen sån... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej..Jag har sett en CD-regörare vilket kanske inte är samma sak som lagare..."gänget" som jag snackar om e det när man har blivigt accepterad...

vad vet du om det....den där lagaren har dom testat och den laggar 95 skivor av 100 vilket är väldigt bra....och vad vet du om att jag inte e accepterad av många.... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAAB Lover: Visst.. SAAB är snygga och så, men innan dem har byggt en bakhjulsdriven (eller fyrhjulsdriven) version av 95 som är sänkt + nån sjyst spoiler så väntar jag med att säga att dem är "bäst".. :wub:

Hirsh är väl okej rent motormässigt, men man vill inte ha 350 hästar ut på framhjulen.. Kan göra bilen väldigt "spontan" och oberäknelig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAAB Lover: Visst.. SAAB är snygga och så, men innan dem har byggt en bakhjulsdriven (eller fyrhjulsdriven) version av 95 som är sänkt + nån sjyst spoiler så väntar jag med att säga att dem är "bäst".. :shifty:

Hirsh är väl okej rent motormässigt, men man vill inte ha 350 hästar ut på framhjulen.. Kan göra bilen väldigt "spontan" och oberäknelig..

de e bra som de e...ska lägga up en bild på våran SAAB 95 imorrn...hoppas jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...