Jump to content

Bästa starten för nya spelare


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Varje vecka uppdaterar Rockstar priserna på de saker man kan köpa i GTA Online. Det är alltid några fordon som prisreduceras, ofta en eller annan business och så brukar någon form av jobb ge dubbla/trippla pengarna under en vecka. Ibland rycker man på axlarna åt rabatterna och framförallt i vilken gren de dubbla pengarna ges, andra gånger är det världens grej och folk tjänar miljoner per dag.

july2bonuses-768x420.png

Denna vecka är det 4th of July och det brukar firas med något riktigt spektakulärt. Inte i pengar denna gång, men i rabatter. Som videon (2:45) säger: Har du inte kommit in i GTA Online ännu så är det här typ den allra bästa veckan för att göra det. Alla businesses utom Biker (som ändå är tämligen billiga att starta upp, något dyrare att uppgradera) har nu fått sanslösa 70% rabatt och möjligheterna för en kickstart i din GTA-karriär har sällan varit bättre.

För den mer erfarne finns det också goda nyheter: en del toppklassfordon är nu reducerade med 50% och har du nånsin haft sikte på en Oppressor Mk II är det nu du ska slå till.

Jag kommer sikta på att köpa mig just en sådan med de pengar jag redan har för att lättare kunna tjäna pengar till andra godsaker, eftersom jag egentligen redan har det mesta utom villhöver-fordon :P

Hit me up så lirar vi ihop! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...