Jump to content

Sjukt!!?


ojay
 Share

Recommended Posts

Har en 1,7ghz 512 ram, Geforce3 Ti-200 64M, DDR

Borde det hacka när det regnar eller poliser jagar en tex på denna dator..det tycker inte jag iallafall..Kör även på den lägsta upplösningen.

Vad säger hultenius om det här..?  

har även laddat ner filen du pejstade på en annan tråd som man skulle ha om man hade Geforce kort..

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, mycket konstigt... med den datorn också...

Jag ska ta en lite djupare koll på det där med grafikproblem. Det började hacka lite på min datorn med, efter att jag kom till 2:a eller 3:e ön, inte innan.

För mig spelar det ingen roll om jag kör i 640x480 eller 1024x786, det hackar ändå lika mycket, det måste vara något annat som gör att det hackar.

Min dator:

1,4 ghz, 256mb RAM, GeForce 2 GTA 32mb, WinXP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig hackar det endast på andra ön...och där hackar det mycket och det spelar ingen roll vilken upplösning jag har. Jag har testat Cheffz Patch V2, men det hjälpte inte och jag har tagit bort mina mp3:or. Vad ska jag ta mig till? Får hoppas på en bra patch.

1.4GHz

256Mb ram

40 G hårddisk

64 MB Geforce 2 kort

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Installerade om mitt win2k häromdagen. Innan flöt spelet på bra med tanke på min dator. (AMD 850 Mhz, Geforce 2 GTS och 256 RAM). Kör på 800*600 och trails off. Men efter ominstallationen hackade det nåt j*******. Kom på att jag inte installerat Service Pack 2. DET gjorde susen ska jag säga. Testa det om ni har problem. (Och använder win2k)  :devil:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojay, jag har EXAKT samma 1,7 mhz ,Geforce3 och allt.......jag kan bara köra 800x600....det är tyvärr max för våran typ av dator.

Det är bara nåt fusk med kraven dom ställt med GTA3.....dom stämmer inte. :down::down:

Det är lite konstigt... men om man avinstallerar GTA3 och installerar det igen och startar ett nytt spel, inte ladda, så flytter det helt plötsligt på som aldrig förr. Testa det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...