Jump to content

Hur många siktar på 100% i RDR2?


Henkibojj
 Share

100% i RDR2  

7 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

För mig är det en självklarhet att sikta på både Platinum och 100% i detta spel, precis som alla andra spel i GTA-serien och RDR1. Det enda spel jag genuint inte gillat jakten på 100% i är GTA: San Andreas, och att försöka få alla multiplayertroféer i GTA IV. Auf Wiedersehen Petrovic är ett klassiskt exempel på slöseri med tid som jag inte har och eftersom servrarna var så buggiga finns det inget sätt att garantera ett avklarat delmoment annat än att faktiskt beta av alla 100+ vinster en efter en, bara för att göra det. Och så ska man ju nå level 10 också, vilket bara det tar dussintals om inte hundratals timmar av att bara spela samma uppdrag hela tiden. Nej, det får vara. Jag minns inte så mycket av GTA V-jakten annat än att den var mycket kortare än jag förväntade mig, så det gick nog rätt så fort ändå.

RDR och RDR2 däremot, där är storyn för mig den minsta upplevelsen och naturutforskning den största :) Jag köpte mig en guidebok för att bättre kunna leva mig in i spelvärlden när det är dags för samlings- och utforskningsrundorna. Mycket roligare att slå upp i index och atlas än att alt-tabba in i nån Gamefaqs-flik på haltande PS4-browser.

Hur resonerar ni? :)

EDIT: Slängde in en undersökning. Hojta om ni ville ha in något annat svarsalternativ, jag kastade mest in några för sakens skull :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...