Jump to content

Någon intresserad att rollspela som blåljuspersonal?


Oliver F
 Share

Recommended Posts

cropped-cooltext279877872396088-312x75.p

Hej alla!

 

Är du sugen på att rollspela som blåljuspersonal? I en virituell värld med GTA V som plattform?

SwedenEmergencyRoleplay är en seriös, svensk rollspels klan.

Vi rollspelar som Ambulans, Polis och Räddningstjänst i FiveM med högkvalitativa modifikationer och svenska fordon. Om du är sugen så kan du besöka våran hemsida genom att gå in på swedenemergencyroleplay.se där du kan läsa mera om klanen. Vi söker just nu spelare osm skulle tycka att detta var roligt. Om ni har några frågor kan ni maila oliver.funke@swedenemergencyroleplay.se för snabbast svar eller skriva här i forumet. Vi har inga videor ute just nu men så fort något laddas upp så kommer det ligga länkat på våran hemsida.

 

Hoppas vi hörs snart :)

/Oliver F och SwedenEmergencyRoleplay

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

16 minuter sedan, Henkibojj skrev:

Kul! :) Jag kan nog tänka mig det, men jag har lite mycket annat just nu. Det verkar också tyvärr som att hemsidan ligger nere?  :(

Hej! Det är sant, hemsidan ligger nere pågrund av något problem hos dem vi hyr av. Det borde lösa sig inom någon timme :/ Men det är bara att ansöka när du känner att du har tid och vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...