Jump to content

Uppdatering stannar!


Guest Brobocop
 Share

Recommended Posts

Guest Brobocop

Hej

Köpte GTA V nyligen på PS3. Spelar inte jättemycket (småbarnsförälder!) men tänkte man kan lira ibland :)

men när jag kör in skivan och ska starta så står det "Installing" och stannar på 237 av 8486 MB. När jag provade innan så gick det upp till 392 MB i alla fall. 

Någon som har någon lösning? Provade ta bort gammal installationsdata som jag läste i ett engelskt forum, och sedan startade om spelet och konsolen, men det verkar inte funka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var tråkigt, mitt tips skulle nämligen vara exakt samma. PS3 har sällan installationsproblem men det kan hända vid större installationer. Det finns gott om utrymme på disken?

På sistone har det kommit en väldig massa uppdateringar som eventuellt (fast rimligen inte) bråkar under installationen. Prova att radera din installationsdata för spelet, koppla ur PS3s internet och börja om installationen. Först när spelet är färdigt med sin installation och har kört en lyckad testrunda kan du avsluta spelet, koppla upp och acceptera begäran om att uppdatera spelet.

Jag har nog inte många andra tips. Köade nedladdningar från PS Store tar en reserverad plats på hårddisken även om de inte installerats än. Har du mycket i den listan kanske du får avbryta dessa nedladdningar.

Lycka till! Välkommen hit förresten! Skapa gärna ett konto och starta lite trådar. Allt går att prata om :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...