Jump to content

Drivrutiner till SW BF och GTA V


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Jao.

Jag spelade GTA V med senaste drivrutiner till mitt NVIDIA Geforce 860M förr i världen, och det gick bra. När jag skulle spela SW Battlefront påstods det däremot att jag inte har stöd för DirectX 11, vilket jag har. Jag googlade och det var många som hade samma problem med detta grafikkort, så deras lösning var att installera en gammal driver.

Det har jag gjort, och det funkar. Men jag kan inte längre spela GTA V. Jag får bara ett meddelande om att GTA V inte gick att starta. Jag har googlat och lösningen för somliga är att tvinga GTA V att köras i energisparläge, så att det vägrar, och under tiden launchern ger felmeddelandet ändrar man settings så att det kör i högsta energiläge. Men när jag ska ge mig på detta vill inte ens NVIDIAs kontrollpanel starta. Exen ger helt enkelt inga händelser alls.

Lösningen på allt detta borde rimligen vara att installera de senaste drivrutinerna, men det var ju det som inte fungerade till SWBF från början.

Min fråga är, är det nån som av en händelse spelar dessa två så att någon kan ge mig svar på om de senaste drivrarna till GTA V numera även funkar till SWBF?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...