Jump to content

Enkätundersökning: användning av VPN


okka
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag extrajobbar för företaget enkätfabriken (enkatfabriken.se), och just nu söker vi deltagare till en onlinebaserad gruppdiskussion som handlar om vad som motiverar privatpersoner att använda VPN-tjänster. Jag söker därmed personer som använder och betalar för en VPN-tjänst och som kan delta i gruppdiskussionen som äger rum den 8 mars kl 19:30. Gruppdiskussionen tar ungefär 90 minuter och sker alltså online.

Medverkande ersätts med ett presentkort som går att använda i de flesta butiker till ett värde av 600 kr. Presentkortet delas ut till deltagarna efter avslutad medverkan i gruppdiskussionen.

Alla som deltar är helt anonyma och ingenting som sägs under diskussionen kan kopplas direkt till de medverkande. Ingen av den insamlade information kommer att användas i syfte utanför gruppdiskussionens objektiv eller delas med andra parter.

Rekryteringen utförs genom en enkät (se länk nedan). För att få delta i gruppdiskussionen krävs det att du tillhör målgruppen vi söker och därmed krävs det att du kommer till slutdelen av enkäten där du får ange dina kontaktuppgifter.

Rekryteringsformulär: http://www.enkatfabriken.com/survey3/index.php/864782?lang=sv

xoxox,
O

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reklam, mannen abow. report plz

VPN är smidiga grejer. Finns ingen anledning att inte använda. Finns ingen anledning att använda heller iofs.

Det är inte reklam. Det är ingenting jag gör reklam för. Jag frågar om ni vill vara med i en undersökning. Ingenting är till försäljning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...