Jump to content

Festivaler 2016


iweX
 Share

Recommended Posts

Jaha, dax för en ny festival tråd då väldigt många festivaler har börjat göra sina släpp inför 2016..

Bråvalla har ju släppt lite artister än så länge men det är verkligen ingenting som lockar mig än där ifrån, Wiz känns ju lite rolig att se faktiskt men i överlag är det en väldigt "seg" lineup imo.

 

Bråvalla's lineup är än så länge;

Rammstein, Mumford & Sons, Volbeat, Tenacious D, Nightwish, Action Bronson, A$AP Ferg, Angel Haze, August Burns Red, Band Of Heroes, Bastille, Biffy Clyro, Blue Pills, Bring me the horizon, Bullet for my valentine, Editors, Five finger death punch, Jamie Lawson, Lost frequencis, Lukas Graham, Melissa Horn, Sam feldt, The 1975, Wiz Khalifa & Zara Larsson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska sugen på Bråvalla i år. Håller med att line-upen inte är lika imponerande som tidigare år, men det finns några guldkorn.

Jo, alltså det finns ju några man vill se men föregående år tycker jag ändå att deras headliners har varit myyycket bättre faktiskt, Tenacious D som headliner tycker jag bara känns cp till exempel.

 

Way out west line-up ser ut så här tills vidare Anna Von Hauswolff, CHVRCHES, Jamie XX, Jason Isbell, M83, PJ Harvey, Seinabo Sey, SIA & Stormzy,

Aldrig hört talas om Anna von hauswolff & Jason isbell men dom andra tycker jag är bra släpp.

 

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...