Jump to content

Deadbeats Online - Emblem behövs


Xersize
 Share

Recommended Posts

Tjena tjena!

Som vissa av er vet så har jag en fascination för motorcyklar, då tyngre sådana, och som vissa andra av er vet så är mina skills i Photoshop väldigt begränsade. Så jag tänkte be om hjälp!

Efter att för nostalgins skull gått igenom GTA IV en gång till så mindes jag MC-gänget The Angels of Death (aka "Deadbeats"), och kom att tänka på att dessa är borta ur GTA V. Enligt en random encounter av en Lost-medlem i femmans SP-läge Så sägs de vara utrotade, men jag tänkte nu återuppliva dom från de döda. Online. I ett crew. *Dramatisk musik insätts här*

Meeeeeen sen kommer vi till det faktum att jag, som jag tidigare nämnde, nästan behärskar telekenesis bättre än vad jag behärskar PS, och skulle behöva lite hjälp. Ska jag ha ett crew med en logotyp så ska den i alla fall vara snygg och inte ha en vit bakgrund, och efter ett bra tags Googlande så lyckades jag bara hitta loggan, men ej med transparant bakgrund. Finns det möjligtvis någon vänlig själ här som skulle kunna tänkas hjälpa mig?

Det rör sig då om denna bild, men så klart antingen utan "Liberty" under, eller (helst) med "San Andreas" under. Tomt funkar det också.

Detta är säkert hur simpelt som helst för er, så feel free att idiotförklara mig, men PS är verkligen inte min grej. Hjälp skulle verkligen uppskattas!

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...