Jump to content

Kommande DLC spekulationer


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Här tänkte jag att vi kunde skriva om spekulationer och tankar om kommande DLC. Har du någon teori får du gärna skriva den här!

Jag och VickeX spelade en liten stund igår och prata om kommande story DLCn som kommer komma senare. VickeX visade mig det här stället i Los Santos.

Ett safehouse?

post-9514-0-96436700-1399481969.jpg

post-9514-0-40383800-1399481970.jpg

post-9514-0-74316100-1399481970.jpg

post-9514-0-00997000-1399481971.jpg

post-9514-0-31319100-1399481971.jpg

post-9514-0-58742900-1399481971.jpg

Det här Lost klubbhuset är väldigt detaljerat. Ett garage öppnas om man går nära det, en dörr går att öppna. Saker runt själva huset ser inte ut som andra ställen. T.ex. Rat loadern som står där. Lost logotyper överallt.

Lost har redan varit med i storyn men vi har fått veta väldigt lite varför? Varför är Johnny i LS? Varför har Trevor så mycket problem med The lost och varför

dödar Trevor honom

när vi får träffa Trevor för första gången. Det känns som att det finns mycket pusselbitar som fattas i den historien, så både jag och VickeX tror att story DLCn kommer vara inriktat på just detta.

Antingen spelar man som Trevor och får veta lite mer om hans bakgrund. Kanske vad som händer under tiden efter den stora heisten i North Yankton. Eller så blir det en The Lost story.

Någon mer som har tankar och funderingar? :D

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ärlig talat ingen koll på att det var på väg en DLC.

Tack för infon! AP+

Det här är spekulationer, men att ett det kommer ett DLC med single player någon gång senare det här året är bekräftat. Vad det innebär vet vi dock inte än, därav denna tråd för spekulationer! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska bli väldigt spännande att se vad Rockstar har planerat för GTA V när det kommer till story DLC.

En sak som jag väldigt gärna hade sett är mer om Grove street och deras krig med The Ballas. Ett DLC med Franklin, Lamar och någon annan Grove street medlem hade varit ballt. Förhoppningsvis kommer Rockstar använda sig utav 3 protagonist mekaniken i kommande DLC också. Ett mer gäng inriktat DLC hade också gett Rockstar bra skäl till att lägga till hydraulik och annan customization till bilarna. ;)

En ball story twist hade varit om en av karaktärerna blir förrädare och gör en deal med The Ballas. Kan vara en förklaring till varför Ballas har blivit större och varför grove street tillhör ballas nu? (Iofs är det ganska likt SA, men iaf!)

Tycker det finns mycket luckor som måste fyllas när det gäller GTA V.

En annan sak är en kvinnlig protagonist!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill se mer nattliv och high-life... Älskade The Ballad Of Gay Tony, skulle gärna se nattklubbar och fler lyxiga interiörer.

Har de en sådan inriktning skulle det passa skitbra med stora interiörer till t.ex Rockford Plaza och Oriental Theater. Vore grymt om det fanns en Yatch a la TBoGT eller Daddy's Little Girl, men någonting man faktiskt skulle kunna köra! Borde väl inte vara mycket mer krävande en en Titan eller en Tug i GTA V.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...