Jump to content

Falska rykten om GTA3


Arvid
 Share

Recommended Posts

Jag kollade lite i en KP-tidning på skolans bibliotek idag och hittade en artikel om smygreklam i dataspel. Följande citat kommer från Kamratposten nummer 5 2003.

Reklam borde inte finnas i spel. Det tycker Hampus Ekstrand(13 år) som testar spel för Goodgame.

Det är inte så ofta jag ser reklam i spel säger Hampus Ekstrand i Ödåkra. I GTA3 som jag har spelat hos en kompis finns det reklam vid arenorna och riktiga märken på bilar och motorcyklar. Hampus är med i en av Goodgames testgrupper. Goodgame är en organisation som testar och granskar spel fär att att se om de är värda att köpa. Deras spelrecensioner finns på www.goodgame.se

Jag säger bara roflmao! :P Rockstar-skyltarna vid stadion kan man inte direkt kalla för reklam, det är ju rockstar som gjort spelet. Och riktiga namn på bilar och motorcyklar? :angry:

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET STÅR (18) PÅ BOXEN-KOMMENTARER:

- Jag tycker man följer sånt... säger ANONYM GTA SPELARE 13 år

HA! Visst...

Idag var jag ute och körde min Banshee från Banshee Cars ® | www.banshee-cars.com

Då råkade jag krocka med en Cheetah från Japan-sportcars ® | www.japansportcars.jp

Jag vill inte vara elak mot nån men gör de inte själva reklam för goodgame? :lol:

Däremot finns det en Yamaha modell som heter nåt som typ Yamaha Banshee eller nåt

Redigerad av Flumm
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej..

jag kom på en sak..

"speltestaren" sa att motorcyklarna i GTA3? Vilka jäkla motorcyklar...

han är ute o cyklar kl 00:01 på kvällen...

:) ifall dom där "reklam" pelarna är väl inge farligt... på filmer som Bond använder han ju visa..

ska nån "filmtestare" tjata om det också?

tac för mitt tal..

ska nog gå å lägga mig nu.. Mamma ropar <_<

hej då svara gärna :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi här på gtasajten borde typ starta nån grej där vi "kämpar mot" allt som är negativt mot GTA spelen :angry:

Och det där med att han är 13 år och dömer spel är dumt, dom som gör speltidningar som Super Play och PC-Gamer är experter!!!! <_<

MM... håller med till fullo...Kp kan lämna snacket till proffsen, och sluta lägga näsan i blöt....

Specciellt om dom andvänder en speltestare som inte ens får spela spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...