Jump to content

Gtasajtens Trophy Boosting tråd


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Bättre trådtitel nu hoppas jag. =)

En boosting tråd kan väl vara bra.

Jag skulle behöva hjälp med följande om någon skulle vilja hjälpa mig.

Jag hjälper gärna till om andra också vill ha dessa eller andra.

Dialling_Digits_Achievement-GTA_Online_1253173_0.pngDialling Digits - GTA Online: Call for gang backup for the first time.

vet inte ens hur, eller att man kunde göra detta.)

Full_Refund_Achievement-GTA_Online_1253173_1.pngFull Refund GTA Online: Kill the thief that mugged you

Skulle behöva någon som kan döda mig, råna mig, sen låta mig göra likadant mot dem.

Clean_Sweep_Achievement-GTA_Online_1253173_2.pngGTA Online: Finish a Gang Attack without dying and kill at least 10 enemies.

Detta är lite trixigt. Om jag förstår det rätt, är det tex dessa survivals uppdrag det gäller. Skulle behöva 2 gtasajtare (minimum är väl 3 personer?) som låter mig ta de 10 första personerna i våg 1.

Run_Like_The_Wind_Achievement-GTA_Online_1253173_3.pngGTA Online: Survive for a day with a Bounty on your head.

Kan nån sätta ett pris på mig och sen inte döda mig. =)

Backseat_Driver_Achievement-GTA_Online_1253173_4.pngGTA Online: Direct a driver to 1st place as co-driver in Rally Mode/

Här behöver jag också 3 spelare, som helt sonika låter oss vinna.

The_Midnight_Club_1253173_5.pngGTA Online: Use custom vehicles to win 5 races.

Behövs ingen kommentar. Vill vinna 5 gånger i rad. Kan nån ställa upp? =)

Skulle gärna ta det idag, under dagen, då jag för en gångs skulle är själv och kan spela ostört.

Men kan ikväll med. Är det nån som känner för att boosta lite med mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag boostade så gott som hela Warhawks lista över troféer och tycker såhär i efterhand att det kanske inte var så himla roligt ändå. De flesta gjorde jag med extra egna kontroller dessutom. Det var iofs ett spel som det är nästintill omöjligt att få platinum på utan boosting, men jag tycker ändå att du ska göra de där troféerna på det sätt det var tänkt från början.

Vad är det roliga med att vinna ett rally där de andra står kvar vid startlinjen? Det är väl bra mycket roligare att försöka ett antal gånger tills man faktiskt lyckas och blir glad över att man lyckades till slut?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl bra mycket roligare att försöka ett antal gånger tills man faktiskt lyckas och blir glad över att man lyckades till slut?

Nej.

Det viktiga är att få troféerna, inte hur man får dem.

Vi tycker alla olika, och jag störs inte av spoilers, eller "lätta vägar".

Visste slutet av Breaking bad innan jag började se serien, och läste alla spoilers om gta innan jag klarat slutet.

Men vi är olika, s¨å är det. jag tycker det är lika kul att spela eller se film ändå.

Nu, behöver jag hjälp, vi har ett crew och är ett forum, nån som har tid att hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Det viktiga är att få troféerna, inte hur man får dem.

Vi tycker alla olika, och jag störs inte av spoilers, eller "lätta vägar".

Visste slutet av Breaking bad innan jag började se serien, och läste alla spoilers om gta innan jag klarat slutet.

Men vi är olika, s¨å är det. jag tycker det är lika kul att spela eller se film ändå.

Nu, behöver jag hjälp, vi har ett crew och är ett forum, nån som har tid att hjälpa mig?

Jadu, säger du det så.

Jag kan gärna köra Survival igen, vi gjorde ju ett rätt bra jobb häromkvällen trots att vi var tre pers och vi två som hade headset fick slut på batteri efter en stund. Jag kan också gärna köra rally, men jag tycker till skillnad från dig inte att det är särskilt kul att ta onödigt enkla genvägar till en vinst. Jag kan köra, eller vara passagerare, bara det inte är en uppgjord match.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, säger du det så.

Jag kan gärna köra Survival igen, vi gjorde ju ett rätt bra jobb häromkvällen trots att vi var tre pers och vi två som hade headset fick slut på batteri efter en stund. Jag kan också gärna köra rally, men jag tycker till skillnad från dig inte att det är särskilt kul att ta onödigt enkla genvägar till en vinst. Jag kan köra, eller vara passagerare, bara det inte är en uppgjord match.

Hade du kunnat hjälpa mig med de enkla, sätta ett pris på mig och låta mig leva en dag, föda och råna mig tex?

När hade det passat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...