Jump to content

vad ska man göra för att låsa upp mer saker?


DizzY
 Share

Recommended Posts

Som titeln lyder, och jag undrar främst över då kläder och frisyrer.

Jag har ett minne av att ngn skrev att man kan stalka vissa specifika personer på lifeinvader för att låsa upp nya saker. Så jag undrar vilka och vad de låser upp. Sen undra jag även om de finns annat man kan göra ?

F.ö har jag klarat storyn och har snart gjort alla strangers & freaks osv. Så vet att där inte e mkt mer att hämta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som titeln lyder, och jag undrar främst över då kläder och frisyrer.

Jag har ett minne av att ngn skrev att man kan stalka vissa specifika personer på lifeinvader för att låsa upp nya saker. Så jag undrar vilka och vad de låser upp. Sen undra jag även om de finns annat man kan göra ?

F.ö har jag klarat storyn och har snart gjort alla strangers & freaks osv. Så vet att där inte e mkt mer att hämta.

För att låsa upp vissa senare strangers & freaks-uppdrag måste du göra allt de tidigare låser upp.

Du måste t.ex hitta alla UFO-delar för att låsa upp ett till s&f-uppdrag från hippyn, och för att göra sista s&f-uppdraget med Dom så måste du hoppa fallskärm på alla ställen på kartan. Du låser även upp ett s&f-uppdrag efter att du hittat alla 50st confession letters.

Edit: Frisyrer och kläder, så vitt jag vet så är allt som finns i butikerna upplåst från första början, det är ingenting du låser upp. Det finns några olika frisörer som erbjuder olika frisyrer och sen har olika butiker olika kläder, och ibland har olika ställ inom samma kategori olika kläder också.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...