Jump to content

GTA V loading error VARNING FÖR SPOILER


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Har ett sjukt stört problem gjorde ett uppdrag med trevor när man ska till

Los Santos och besöka Michael kom till wed kompis Floyd

.

När man kommer till huset så frös hela skiten startade om xboxet spelet laddade normalt i loading screen sen vart det black screen. Spelet startades om så kom de upp alert game data saken trök vidare sen frös spelet vid license screen.

Har googlat men hittar inge lösning testat installera om disc 1 rensat system cache flyttat min spar fil till molnet och hårddisken men händer fortfarande samma sak. Kan det va skivan eller min spar fil? Har gjort ca 15 procent av spelet o en del andra har samma sak. Notera att jag har 40gb ledigt. Måste jag traska ner till media markt o be om en ny skiva?

EDIT: Såg tråd namnet vart fel ska stå loading error skriver från mobilen

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett sjukt stört problem gjorde ett uppdrag med trevor när man ska till

Los Santos och besöka Michael kom till wed kompis Floyd

.

När man kommer till huset så frös hela skiten startade om xboxet spelet laddade normalt i loading screen sen vart det black screen. Spelet startades om så kom de upp alert game data saken trök vidare sen frös spelet vid license screen.

Har googlat men hittar inge lösning testat installera om disc 1 rensat system cache flyttat min spar fil till molnet och hårddisken men händer fortfarande samma sak. Kan det va skivan eller min spar fil? Har gjort ca 15 procent av spelet o en del andra har samma sak. Notera att jag har 40gb ledigt. Måste jag traska ner till media markt o be om en ny skiva?

EDIT: Såg tråd namnet vart fel ska stå loading error skriver från mobilen

Hör med XboxSupport och RockstarSupport på twitter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...