Jump to content

Datorn tar 30 minuter + att starta


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Hade för ett tag sedan problemet att jag inte kunde loga in påmmitt konto på datorn när jags tartade den trots rätt lösenord.

Löste det genom att trycka nån F tangent och välja reparera skadad data elelr nått.

Nu funkar det som det ska bortsett från att när jag startar datorn på morgonen tar det minst 30 minuter innan inloggningsrutan kommer fram.

Man ser bara en svart skärm med windowssymbolen och där står den och tuggar i evigheter. Vad kan felet vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Hade för ett tag sedan problemet att jag inte kunde loga in påmmitt konto på datorn när jags tartade den trots rätt lösenord.

Löste det genom att trycka nån F tangent och välja reparera skadad data elelr nått.

Nu funkar det som det ska bortsett från att när jag startar datorn på morgonen tar det minst 30 minuter innan inloggningsrutan kommer fram.

Man ser bara en svart skärm med windowssymbolen och där står den och tuggar i evigheter. Vad kan felet vara?

Det låter somm att din dator skulle behöva pysslas om och få lite kärlek ^_^

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara ärlig så är det så mycket som kan vara fel att det nästan är onödigt att felsöka. Ta backups på allt viktigt och formatera.

Har varit inne på det. men här är problemet: jag köpte datorn efter tips från er. På cdon eller vad det var.

Man fick windows 7 tror jag till.

Men jag glömde helt av att kopiera allt när jag fick den. och jag fick ingen skiva till och de vill inte skicka nån till mig sa de.

Så som jag kan se det, finns bara ett alt. ochd et är att ladda hem skiten olagligt. men det är ett jäkla meck med att få det att funka(?)

Eller så får jag ta in vista som jag hade på förra datorn. =/

Vad anser ni att jag borde göra?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit inne på det. men här är problemet: jag köpte datorn efter tips från er. På cdon eller vad det var.

Man fick windows 7 tror jag till.

Men jag glömde helt av att kopiera allt när jag fick den. och jag fick ingen skiva till och de vill inte skicka nån till mig sa de.

Så som jag kan se det, finns bara ett alt. ochd et är att ladda hem skiten olagligt. men det är ett jäkla meck med att få det att funka(?)

Eller så får jag ta in vista som jag hade på förra datorn. =/

Vad anser ni att jag borde göra?

1. Få fram din produktnyckel till Win 7 med det här programmet.

2. Ta backup på allt du behöver till valfritt medium.

3. Tanka rätt version av Windows.

4. Installera skiten med ett USB-minne på minst 4GB.

5. Aktivera med din lagliga nyckel.

6. Fixa tillbaka backupen, installera grafikdrivisar och program etc.

7. Skål.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Få fram din produktnyckel till Win 7 med det här programmet.

2. Ta backup på allt du behöver till valfritt medium.

3. Tanka rätt version av Windows.

4. Installera skiten med ett USB-minne på minst 4GB.

5. Aktivera med din lagliga nyckel.

6. Fixa tillbaka backupen, installera grafikdrivisar och program etc.

7. Skål.

Återigen har Gtasajtarna visat sig oslagbara. Blir jag miljonär lovar jag att jag bjuder på en forumsfest all inclusive i Puerto rico

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...