Jump to content

Förhoppningar


Banansoppa93
 Share

Recommended Posts

Indeed. Förhoppningar har en förmåga att döda spel. Men en jag har är att vildmarken ska vara minst lika rolig att utforska som i San Andreas och den verkar bli sann då den här iallafall inte är död. ;) Jag är bara glad att man kan få återuppleva San Andreas igen och förhoppningsvis den här gången faktiskt hitta något kul. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina förhoppningar är att ha en stor underbar värld att utforska och leka i.

Sen är jag är en av de få som gillade att bilarna i GTA IV var relativt svåra att köra.

Jag erkänner och håller med att man behövde åka alldeles för långsamt för att ta kurvor någorlunda bra, men älskade faktumet att man faktiskt behövde sakta ner och tänka lite när man körde och inte bara kunde köra 200 och drifta i en 90-gradig kurva på tighta vägar.

Hoppas att de fått till en bra blandning där bilarna kräver lite skills för att köra i höga hastigheter och verkligen känns tunga, men samtidigt inte är allt för sega/svåra att styra.

Förväntar mig att ha lite blandade åsikter om bilfysken/kontrollerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att få återuppleva "GTA San Andreas" igen, som ovan! :)

Förväntar mig också att spelet blir lite mer flexibelt än GTA IV där det man egentligen bara kunde göra två saker, åka bil eller skjuta folk. Golf, biljard och hänga med polare tröttnade jag fort på i alla fall.

Annars så var det inget fel på bilarna på GTA IV imo :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog lång tid för mig att vänja mig vid bilarnas halkbana-känsla. Vissa av dem var nästan okörbara där minsta lilla man svänger så åkte man av. Jag tycker de gick för långt med realismen där. Jag spelar inte GTA för att det ska vara realistiskt, jag spelar för jag vill känna mig som en tuff actionhjälte alt. gangter i en action-film.

Får väl erkänna att det var lite kul hur saker kunde gå helt åt skogen i biljakter och att man inte hade full kontoll över bilen som man hade i tidigare spel. Men jag hoppas att bilarna exploderar lättare. Den sak jag avskydde mäst i GTAIV var att det var så jäkla svårt att få bilarna att explodera. Åter en sak som var aldeles för realistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är visst bekräftat att bilar ej behöver tankas, men de ska gå att skjuta hål på bensintanken så det läcker ut och sen skjuta på bensinen osv till att bilen sprängs. Min källa är IGN som har en video där dom svarar på frågor från fans, som dom ställde till ngn rockstar bigshot. Den släpptes för ngn vecka sen !

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...