Jump to content

Värt alla pengar?


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

De går säkert att skicka hit men då kommer alla extra kostnader om de blir taget i tullen som jag förstår de.

Därför längtar jag efter konsolen med storleken av våra telefoner så kan man simpelt posta de i ett vanligt brev ;)

Bara ett nytt ps3 spel kostar under 400 i usa !

Och till trådskaparen så vill jag gratulera till valet och hoppas du lyckas byta till ps3a.

Ska oxå tillägga att även jag är ingen online spelande person, men detta dom skapat får inte missas! :D

Tyvärr så fick jag inte skicka tillbaka det mot en billig peng, då det måste fraktas långt så betalar jag och posten ville ta ca 600kr att skicka tillbaka det, så jag sket i det. :(

Have you ever heard of a thing called.... The Internetz?

PS3

http://www.prisjakt....t.php?p=1416913

Xbox360

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=639031

Jag kollade, om du tittar lite så ser du att spelbutiken.se inte finns med och det är fri-frakt från den sidan. Automatiskt så blir xboxet billigare där med tanke på att det kostar 1799kr från deras hemsida. Jag fick även med 2 spel och ett GTA IV (kostade 148 kr). Så 3 spel plus konsol för under 2000kr. Skulle jag gjort samma sak från någon av det andra alternativena skulle jag fått betalat bra mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörru! Längesen. Vad tycker du om språket? Vad gör du i USA?

Inte tillrackligt adekvat, haha gamla goda tider, nostalgi pa hogsta niva. Helt sjukt att man blev medlem har nar man var 14 ar gammal.

Bor sedan 2011 i USA, lever bara pa som vanligt. Sa javla hypad for GTA V.

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...