VickeX Skrivet 21 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2013 (redigerad) Nästa konsol-generation startar i slutet av 2013. Var inte överdrivet imponerad av konferensen. Det var inte direkt några nyheter. Det kändes mest som om de bekräftade alla rykten. Det viktigaste för nästa generation skulle jag vilja säga är minnet i konsolen. Som jag förstått det så är det var som hållit utvecklarna tillbaka mest på den nuvarande generationen. Men Watch Dogs ser återigen grymt spännande ut och jag kan inte vänta på att få prova det. Gillar att DualShock-kontrollen ser lite rundare ut samt har uppåtböjda triggers. Ser så mycket mer bekväm ut än DualShock 1/2/3, imo. Redigerad 21 februari, 2013 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2013 Jag stänger denna till förmån för eXotics tråd som har mer informativ förstapost (och dessutom skapades en hel minut före ). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts