Jump to content

Ställa in skärmen.


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Sitter på en 23" skärm nu en HP 2311x o undrar en sak använder Google Chrome och när man surfar på sidor så finns det nå inställning eller nåt man kan göra så själva sidan skjuts in eller vad man ska säga. Istället för hela sidan ska ligga i mitten av skärmen.

Så som på Facebook själva namnet Facebook som man trycker på när man kommer direkt till startsidan istället för den ska ligga mitt i kan man göra nåt så den skjuts in till vänster kanten av skärmen? Även när jag surfar in hit o FZ, Sweclockers så ligger allt mitt i skärmen så om det nu går går det att få den så allt ligger intill vänster kanten av skärmen om det nu går?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ha en vänsterjusterad sida? Gör fönstret för webbläsaren mindre och lägg det i sidan. Klart.

Win7 feature: Ta tag i fönstrets statusbar (raden där minimera, maximera och stäng-knappen finns) och dra det mot skärmens kant så blir det automatiskt halva skärmen och lägger sig på en sida.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...