Jump to content

Rayman: Origins


kicken
 Share

Recommended Posts

Finns det ingen tråd om detta häftiga spel!?

IGN har kallat det för "the best looking platformer this generation and also the most fun" medan 1UP beskrev det som "the best 2D platformer not called Mario".

Personligen hade jag aldrig tidigare spelat Rayman (bara ett demo från ett Kellogs Frosties-paket under tidigt 00-tal) och visste således ingenting när jag började spela detta. Nu är jag totalt fast. Spelar co-op med en vän och det måste vara bland det roligaste co-op-spelen jag någonsin spelat. Det går inte att beskriva riktigt vad som är så underhållande, utan hela spelet är barnsligt kul. Grafiken är fascinerande, animationerna är fantastiska, banorna är både roliga, svåra och varierande - allt är så himla bra!

Det här är definitivt värt pengarna! Om ni inte köpt det - gör det snarast!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Den här förtjänar ett bump.

Jag köpte spelet för ett tåg sedan, i hopp om att det äntligen var ett spel jag kunde spela med flickvännen. Och det var det!

Spelet är otroligt förlåtande, så trots att det ibland är svårt för henne så blir inte spelandet lidande. Så länge minst en av spelarna hela tiden lever så kan man dö och räddas av sin vän hur många gånger som helst. Sjukt bra system om en van spelare spelar med en ovan :P

Som kicken säger så är det barnsligt roligt och ett otroligt värt köp. Det kostade bara lite över 300,- när jag köpte det, nu har det gått ned ytterligare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blir jag väldigt sugen på att tanka demot i och med att det här spelet hyllats så mycket.

Kollegan nämnde det igår också.

Tyvärr är min flickvän totalt handikappad när det kommer till spel :(

Det kommer. Damen hemma hade bara spelat röj innan hon träffa mig typ. Lbp till ps3 gjorde susen. Bu vill hon att jag ska köpa bf3 till ps3an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...