Jump to content

R* känner till sverige.....


Visa
 Share

Recommended Posts

Kanske lite onödig tropic men jag har hört på K-Chat att: Love Fist is making business in Stockholm, Sweden.

Chattade med en kille som sa att några från R* hade varit på sverigebesök :D .

Om detta nu är sant vet jag då inte :ermm:

Nu kan man ju alltid hoppas på ett GTA som utspelar sig i sverige :):D

Man kunde ju maila R* med nåra bilder :(:P

man behöver ju inte ta detta alvarligt men.... ett mail kan man ju alltid FÖRSÖKA med :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror absolut inte att R* har besökt sverige men om dom nu skulle ha gjort det så var det nog inte på grund av att de tänkte göra GTA: Stockholm...

Men ni kan ju alltid försöka skicka några bilder för man vet ju aldrig... dom läser varenda mail iaf... även om dom inte svarar... :ermm:

Maila till --> mouthoff@rockstargames.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske kommer med ett svenskt gäng i nästa spel!!!!!The Swedish Cartel!!! :P

Appropå det så såg jag ett avsnitt i en tv-serie på trean (vet inte vad den heter) för någon månad sen, och där var den svenska (!) maffian med..! ^_^

Det var skitkul när dom amerikanska skådespelare skulle snacka svenska!! :lol:

Gissa var deras högkvarter låg, just det på en IKEA-affär och självklart körde dom Volvo..!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad coolt det skulle var att spela GTA i sverige ett uppdrag skulle vara att döda göran eller kungen... :o Fast det skulle vara taskigt för sverige :'( ... En av dom personerna som man får uppdrag av är en av AIK fansen och uppdragen är att mosa DIF tex... :ermm:

Det låter inte så seriöst tänkt. Men det vore ju kul med en sverige-edition, men det kanske skulle heta Sweland-Edition för att Sveriges namn inte får finnas :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...