Jump to content

Problem med bränning


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hejsan jag håller på och bränner en film men går helt åt helvete med det! Har nero 7.5 och har aldrig haft problem med att bränna filmer med det.

Jag lägger till filmen jag ska bränna sen sista steget innan filmen ska brännas så får jag upp Audio blabal nånting sen Video blabla finns redan i den valda mappen vill du tabort den och fortsätta? Jag trycker på ja och sen inget mer med det. När den är klar så står det Bränningen utfördes på korrekt sätt inget fel eller nåt sånt visst tänker jag nu finns filmen på skivan. MEN när jag ska kolla skivan så är dem tom alltså videon kom inte med. Tänkte blev säkert nåt fel nu så ja jag testar bränna om filmen men samma sak igen.

Filmen är i avi format.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nero har ställt till det mycket för mig genom tiderna. Har bytt till Infra Recorder och är helnöjd!

Och angående ditt problem. Har du aktiverat funktionen "Verifiera skiva efter bränning"? Tror du kan se den när bränningen pågår. Innan jag gjorde detta så ville min DVD alltid formatera skivan varje gång jag matade in den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nero har ställt till det mycket för mig genom tiderna. Har bytt till Infra Recorder och är helnöjd!

Och angående ditt problem. Har du aktiverat funktionen "Verifiera skiva efter bränning"? Tror du kan se den när bränningen pågår. Innan jag gjorde detta så ville min DVD alltid formatera skivan varje gång jag matade in den.

När jag stoppar in en tom dvd skiva så vill han formatera den när man öppnar den. Vart hittar den funktionen?

EDIT: Letade genom neron men hittade inget med den funktionen

EDIT 2: Ibörjan av bränningen kan jag inte se filmen men om jag går över till min dator så ser jag filmen under bränningen.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag stoppar in en tom dvd skiva så vill han formatera den när man öppnar den. Vart hittar den funktionen?

EDIT: Letade genom neron men hittade inget med den funktionen

EDIT 2: Ibörjan av bränningen kan jag inte se filmen men om jag går över till min dator så ser jag filmen under bränningen.

:wacko:

http://www.tech-recipes.com/rx/4486/nero-startsmart-essentials-enable-verification-data-on-disc-after-burning/

Om det ovan inte funkar. Leta när bränningen pågår efter alternativet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...