Jump to content

Byta ljudenhet


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Jupp.

Jag byter ofta mellan både USB-högtalare, stereoanläggning och BT-headset och har kommit fram till att det är ganska smidigt, med ett undantag. Programmet man använder och vill byta ljudenhet på måste stängas och startas om för att det ska funka. En fördel med att detta är att man kan använda separata ljudenheter till separata program, men det dåliga är att man just måste stänga ner rubbet man har uppe, i alla program, om man vill byta ljudenhet.

Går detta att undvika? Jag använder XP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp.

Jag byter ofta mellan både USB-högtalare, stereoanläggning och BT-headset och har kommit fram till att det är ganska smidigt, med ett undantag. Programmet man använder och vill byta ljudenhet på måste stängas och startas om för att det ska funka. En fördel med att detta är att man kan använda separata ljudenheter till separata program, men det dåliga är att man just måste stänga ner rubbet man har uppe, i alla program, om man vill byta ljudenhet.

Går detta att undvika? Jag använder XP.

Tror inte det finns någon lösning eftersom jag tror programmen när de startas laddar in ljudenheten och sedan har de fel ljudenhet inval ifall du startar om. Kanske

Hmm, vet inte riktigt vad man ska googla på för att hjälpa heller :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...