Jump to content

iTunes


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

iTunes håller på att göra mig galen. Skiten fungerar inte! Försökt installera det flera gånger om nu men samma sak helatiden.

Får fram att quicktime behövs för att köra itunes men har redan quicktime på datorn? Man får till och me med quicktime i installationen. Här är rutorna jag får upp!

post-9514-0-36695100-1308688515.jpg

post-9514-0-08330400-1308688523.jpg

Har försökt med allt, HJÄLP!! :(

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man hem sina saker man köpt via itunes? Formaterade datorn ntdligen och vill ladda ner mina saker jag köpt. Går det eller är skiten så att jag måste köpa sakerna igen? Borde ju finnas på mitt konto.

Är det appar eller musik du vill ha tillbaka?

Appstore sparar dina saker och kommer säga till dig när du tankar en sak två gånger. iTunes vet jag inte med.

Om du har en iPod Touch/iPhone/iPad så hittar du dina köp under uppdateringsfliken i Appstore!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det appar eller musik du vill ha tillbaka?

Appstore sparar dina saker och kommer säga till dig när du tankar en sak två gånger. iTunes vet jag inte med.

Om du har en iPod Touch/iPhone/iPad så hittar du dina köp under uppdateringsfliken i Appstore!

Hittar inte. Har köpt Angry birds och har en Touch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Har en fråga:

Jag har konverterat ett objekt från C: med hjälp av programmet Handbrake. När det är klart flyttas det till mappen "konverterat".

Jag klicka på objektet och Itunes öppnas och objektet hamnar där.

Problemet är att jag har dubbel mängd nu. Både filen som är i mappen "Konverterat" och på C:

Kan jag tömma mappen "Konverterat" utan att objektet försvinner från Itunes nästa gång jag lägger till fler objekt?

För min hårddisk börjar bli ganska så full nu!

Tack på förhand//Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...