Jump to content

V70 polisbil GTA SA


daekol
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag gissar att jag inte är ensam om att ha en V70 polisbil i GTA SA. Det som jag tycker är tråkigt är att den modellen av V70 är ifrån 05-07 och då hade polisen precis gått över till det blå-gula stuket, men trots det är den i blåvitt stuk. Jag har nu gjort texturer klara för att ändra till det blågula men jag måste få reda på vem som har gjort den och få tillåtelse till att göra det. Dessutom måste jag ha originalfilerna ifrån VC då jag har för mig att den enbart konverterades ifrån VC till SA (är osäker?). Hur som helst så går det inte att hitta färgerna i copcarla.txd. Är det någon som sitter på originalfilerna för VC vore jag tacksam att få dessa och jag vill ju som sagt också veta vem som ligger bakom modden ifrån början så jag kan få tillåtelse att släppa en release på det blågula stuket. :o

Här är en bild på hur jag har gjort hittils. Dock är den inte gjord för just modden utan för ett annat projekt jag hade:

Jag kommer att göra om den så den blir bättre. Måste ha med bakparti och front också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser bra ut. Kanske ska installera SA igen och testa denna polis bil när den är klar :o

Själva polisbilen är ju redan klar sedan länge. Jag vill bara lägga in nya texturer istället för de gamla blåvita som känns lite väl ute nu. Finns inte så många blåvita polisbilar kvar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Öppna txd:en så har du dom.

Har redan testat. Texturerna finns inte där. Det är något som är helt vrickat. Jag har förstått det som så att denna modden gjordes till gta vc och sen att någon konverterade över den till sa och på något sett så verkar texturerna försvunnit. Eller så ligger dom direkt på 3d modellen. :S Men du får gärna göra ett försök om du vill. :)

Här har du: http://data.fuskbugg.se/dipdip/Volvo_V70_Polis.rar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...