Jump to content

Vet ni va...?


Humbug
 Share

Vet ni va DeusEx är för spel?  

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ni måste ha kört det. Det vann 39 game of the year awards och BAFTA. :ermm:

Och när DeusEx2 kommer ut den 15april till ps2/pc så måste ni skaffa d kolla bara på grafiken, om ni vet ett spel som har bättre grafik än 2an så säg vilket (visserligen så finns det inget sånt spel men ändå). :lol:

Redigerad av Humbug
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

A men kom igen 39... VC har ju inte ens tvåsiffrigt.

Man kan ju göra allt (nästan) man kan knarka å bli full, man kan kasta fåtöljer och soffor på sin chef så han blir galen på en. Man kan ge ett litet barn en chokladkaka för att sen ha pepparsprej i hans ögon så att han inte ser nått och slå ihjäl honom med en kofot och ta tillbaka kakan för att sist slänga honom till ett odjur som äter opp honom på ett rask.

Och så slutar spelet olika t.ex så kan man låta sin brorsa dö eller så hjälper man honom å han hänger me en hela spelet ut.

Dessutom kan man fuska fram nästan allt, big vercetti fuskade fram pianon på alla så att de dog och jag fuskade fram 750 tanter och sen flög jag upp 50m och fuskade fram 250 granater på en gång, slafsigt värre (gissa om datorn hackade då).

Eller så kan man klara spelet utan att ha skjutit, slagit, huggit etc. en enda människa.

Så detta spel passar alla smaker. :ermm:

Redigerad av Humbug
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag e också en gris men jag vet va de e för spel men jag tycker de e sk*t dåligt cs e bättre.

Fast jag hatar cs till 99%. :ermm:

Du är nog lite knäpp. :lol: DeusEx är det mest mångsidiga spel jag har kört.(typ) Det funkar ju för vem som helst, så man måste alltså tycka illa om spel för att säga att det är skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite alltmöjligt, men man kan inte gå in på detaljer, spoiler spoiler.

Du jobbar åt en antiterroristorganisation, United Nations Antiterrorist Coalition (UNATCO) och skickas ut lite varstans för att göra det antiterrorister gör. Man kör bl.a i New York, Paris, Hong Kong och ett ställe i öknen jag inte kan säga mer om. Dessutom finns det massvis med roliga vapen, ett jättegulligt skill-system,

och sen kan man uppgradera sig själv med nå't som heter augmentations, de gör t.ex att du springer snabbare, hoppar högre, har röntgensyn, blir osynlig etc. etc. Bra så? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ett onlinespel eller. Finns det i affärerna?

Det är inte ett onlinespel.

Det går nog att få tag på som premier collection, men köp det inte, eller jo det kan du göra men 2an kommer ut om en månad och det rockar så fett. Det är spelet med den bästa grafiken, den bästa AI nivån och den bästa valfriheten. Quote: [warren spector leader] Det är inte valfriheten mellan uppdragen utan den i uppdragen. Man måste spela spelet flera gånger innan man ens har vart på alla banor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...