Jump to content
SilentViper

Frågor om IV och dess DLC

3 inlägg i denna tråd

Jag har haft en fråga om vanliga IV och DLC vi kan börja med IV frågan:

När man spelar och ska få använda den där datorn i polis bilarna så söker man på Niko men han finns ju inte med i registret fast man gör massa uppdrag som att spränga och döda. Testade även söka på Roman men han hittas heller inge på.

Samma med dessa DLC till IV att huvudpersonerna man spelar finns inte med i data registret hur kan det komma sig?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jag har haft en fråga om vanliga IV och DLC vi kan börja med IV frågan:

När man spelar och ska få använda den där datorn i polis bilarna så söker man på Niko men han finns ju inte med i registret fast man gör massa uppdrag som att spränga och döda. Testade även söka på Roman men han hittas heller inge på.

Samma med dessa DLC till IV att huvudpersonerna man spelar finns inte med i data registret hur kan det komma sig?

Dem finns visst med i databasen. Kanske inte i bil-datorn men på Liberty Citys internet.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Dem finns visst med i databasen. Kanske inte i bil-datorn men på Liberty Citys internet.

Ja jo det glömde jag nämna har vart där inne X antal gånger och kollat runt. Men varför just inte i datorn som sitter i polis bilarna.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in