Jump to content

3D tv - Tänker du köpa?


Skotten_31
 Share

3D tv  

13 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

samsung_un55c7000_1167146_0.jpg

samsung-un55c7000-led-hdtv_1167146_1.jpg (bild på 3d tvn)

Nu när samsung lanserat sina första 3d tvn så undra jag vad ni här på gtasajten tycker. Blir det ett köp?

Jag tänker inte köpa en 3D tv, det inte förbättrar filmkänslan så alls tycker jag. Något som kan vara intressant är ju när man kör spel på ps3/xbox/wii. Vore ju kul att se ett monster hoppa emot en medan man kör. Fast man skulle nog tröttna efter ett tag och önska att man körde utan.

Just nu tror jag inte att jag kommer köpa en 3D tv.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig upplevt hur dem är, så jag måste testa en innan jag kan säga något.

Men som vanligt så avvaktar jag tills tekniken är lite mer finslipad :P

Undrar om man får ett par 3d glasögon för att testa tvn i affärer som t.ex. elgiganten :D

Blir kul o se folk glo på 3d tvn med 3d glasögon på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker inte köpa en 3D tv, det inte förbättrar filmkänslan så alls tycker jag.

Har du sett några 3D filmer (nya dvs, från Bolt och framåt, den gamla tekniken var kass)? Tycker det blir en grym förbättring. Bolt hade inte så värst mycket, Avatar var mycket bättre på den punkten. En del av de trailers man fick se var rejält häftiga!

Dock kommer jag inte skaffa nån 3D tv förrens tekniken har blivit bättre och priset gått ner. Finns inte tillräckligt många 3d-filmer för att göra det värt ändå

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...