Jump to content

Den Officiella Virus Tråden!


Logiken
 Share

Recommended Posts

Den officiella virus tråden!

Du kanske vill varna någon om något nytt virus som har kommit ut?

Eller bara fråga vad det viruset gör osv.

Kan väl själv börja med att en polare skrev för en dag sen detta:

"*****@live.se sa (4:40):

dude

nån person som heter "wanitalimage93@hotmail.com" lr nått addade mig

accepterade...

väntade några minuter... tänkte efter

personen var offline

******@live.se sa (4:41):

ViRuS! HaHa! :]"

Fick ett mess efter detta och han sa att han varken kunde logga in eller ens nästan slå på datorn.

Den nya virus tråden är nu startad!

*Klipper bandet*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja.. Accepterar man en invite från någon med mailen "want it all image 93"@bajs.hotmail eller vad det nu var får man väl skylla sig själv lite.. Jag menar med alla dessa "Du får kan köpa gratis iphone www.freethings.biz" som går runt på MSN är det ganska obvious med okända hotmails.

Inget illa menat dock. Man bör vara vaksam när det gäller MSN och Hotmail-grejer.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja.. Accepterar man en invite från någon med mailen "want it all image 93"@bajs.hotmail eller vad det nu var får man väl skylla sig själv lite.. Jag menar med alla dessa "Du får kan köpa gratis iphone www.freethings.biz" som går runt på MSN är det ganska obvious med okända hotmails.

Inget illa menat dock. Man bör vara vaksam när det gäller MSN och Hotmail-grejer.

Håller med där och man bör kolla vem som lägger till en jag accepterar inte folk på min msn om jag inte känner igen deras hotmail adresser. Som sagt folk som lägger till folk som de inte känner till eller inte kollar vem som lägger till en så får dem skylla sig själva om de får virus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...